Jönköpingsbor!!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Ska till eran by (:hihi) och jobba nästa vecka..
Är där månd-0ns,(egentligen på torsdag med, men då åker jag ju hem efter jag är färdig.) Vad ska jag roa mig med på kvällarna? Ska träna vet jag, tar gärna emot tips var!
Kan ju tyvärr inte åka hoj ner p.ga att mitt arbete kräver att jag har med mig en testcykel...

Skulle vara kul att träffa er någon kväll med!! :tummenupp

:skrämd

edit: seriöst då
man kan dricka öl
gå i kyrkan
fika
äta kebab
bada i vättern

Last edited:
eus skrev:
:skrämd

edit: seriöst då
1.man kan dricka öl
2.gå i kyrkan
3.fika
4.äta kebab
5.bada i vättern
1.Dricka öl, kanske lite på onsdagen men i måttlig mängd
2.He,he, Jönköping, spännet i sveriges bibelbälte, men Nej tack!
3.Dricker inte kaffe, gillar inte sötsaker , men sitta och glo på folk, så det kan gå an..
4.Skitmat!(men gott i bland)Jobbar ju med kost och hälsa och vill inte äta sån't!
5.Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr...........Fy fan vad kallt!

Kongo skrev:
1.Dricka öl, kanske lite på onsdagen men i måttlig mängd
2.He,he, Jönköping, spännet i sveriges bibelbälte, men Nej tack!
3.Dricker inte kaffe, gillar inte sötsaker , men sitta och glo på folk, så det kan gå an..
4.Skitmat!(men gott i bland)Jobbar ju med kost och hälsa och vill inte äta sån't!
5.Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr...........Fy fan vad kallt!
Bowling?
Paintball?
Springa?
Gå på Bio?

Dricka Sprit funkar utmärkt! :fyllisar
Du kan även få nöjjet att kicka dej trött på min Husa!

Om DU skall träna så är det väl styreklyftarklubben som gäller, ligger i källaren på idrottshuset, öppet till 22.00 tror jag.

Double Alpha skrev:
Om DU skall träna så är det väl styreklyftarklubben som gäller, ligger i källaren på idrottshuset, öppet till 22.00 tror jag.
Hörde iof att friskis och svettis har ett bra gym där, alltså INTE bara pass utan även ett gym..

Kongo skrev:
Hörde iof att friskis och svettis har ett bra gym där, alltså INTE bara pass utan även ett gym..

Annars är Atlantis Bra :tummenupp . Å det säger jag inte för att jag kobbar där

OLDEN skrev:
Annars är Atlantis Bra :tummenupp . Å det säger jag inte för att jag kobbar där
Men då så! (Vad betyder kobbar? är det kanske dialektalt skrivet? :hihi )Kommer kanske förbi med SH-tröjan, så du vet vem jag är! Om någon av er ser mig så kom fram och hälsa vet jag! :tummenupp

Kanske är sugen på en liten pilsner :fyllisar på onsdagen om det passar någon av er? Kan tyvärr inte kolla på SH under veckan men ni kan testa att ringa mig på 0730-66 55 17, (Vet inte detta själv än, beror lite på hur det ser ut med jobb..)

På onsdag ska du ta ditt pick och pack och hänga med till sviestad för en kvällskörning (om vädret håller sig!)

//jaG

Kongo skrev:
Men då så! (Vad betyder kobbar? är det kanske dialektalt skrivet? :hihi )Kommer kanske förbi med SH-tröjan, så du vet vem jag är! Om någon av er ser mig så kom fram och hälsa vet jag! :tummenupp

Kanske är sugen på en liten pilsner :fyllisar på onsdagen om det passar någon av er? Kan tyvärr inte kolla på SH under veckan men ni kan testa att ringa mig på 0730-66 55 17, (Vet inte detta själv än, beror lite på hur det ser ut med jobb..)

Kongo skrev:

ÄR det pilsner du vill åt och ska få fatt på någon som ställer på en Onsdag så är det bara att säga till Maverick eller nån av de andra goingarna som inte har nåt bättre för sig...

Kongo skrev:

Hoppsan! Halkade lite på tangenten, hehe. Jag tror jag känner igen dig ändå.
Martin (M:et) åkte ihop med oss (Dalmasarna) till Lelle förra året. Det var i vårat tält han sov ruset av sig efter bastudäckningen :död .
Slå gärna en signal när du skall träna 073 - 658 50 61, jag är student så jag flyter planlöst omkring större delen av dagarna.
Jobbar som massör på helgerna.

Edit: Öl! Ja jag är inte den som är den.

Last edited:
OLDEN skrev:
Hoppsan! Halkade lite på tangenten, hehe. Jag tror jag känner igen dig ändå.
Martin (M:et) åkte ihop med oss (Dalmasarna) till Lelle förra året. Det var i vårat tält han sov ruset av sig efter bastudäckningen :död .
Slå gärna en signal när du skall träna 073 - 658 50 61, jag är student så jag flyter planlöst omkring större delen av dagarna.
Jobbar som massör på helgerna.

Edit: Öl! Ja jag är inte den som är den.
hahaha Jasså du tog hand om "resterna" av M:et! :lol Hör av mig om jag har tid över! Vore skitkul iaf! Nä, nu ska Kongo sova, upp kl:05:30 i morgon för, buss, tåg , T-bana och slutligen bil till jönköping! God natt!

Följ med upp till Torsvik med oss nån kväll & kolla lite stunt! Ring om du vill komma, 0709604722

Tack på er , alla trevliga Jönköpingsbor som skrivit :tummenupp
Det blev inte mer jobb än 2 dgr, så jag är hemma i Uppsala i gen, hörde bara av "Olden" han såg mig när jag kom ut fr.friskis & svettis när han satt på en buss..snacka om timing!

Blev föresten dopingtestad på F&S! Sitter och kör 1:a axelpressen med hantlar och då Kom fram en man och presenterade sig och sa att han kom ifrån Riksidrottsförbundets dopingkontroll, han sa att han ville testa mig!Hahaha! :hihi
Jag som JOBBAR aktivt mot doping och åker land och rike runt och pratar kost och träning! Det jävliga var att jag var tvungen att "producera" 75ml urin vilket visade sig vara svårt som fan för att det sista jag gjorde när jag bytt om och skulle dra ut i gymmet, var att kissa! första försöket blev det inget alls(Numrerad flaska nr1)Gubben var sedan tvungen att gå med mig i gymmet och kolla in mig i väntan på nästa försök, pimplade vattensom fan, in och testa igen(gubben glanande genom toa dörren..)Denna gång 25ml!(Numrerad flaska nr2) var tvungen att ge mig, ut i gymmet, gubben efter, 20 min senare, försök 2, pressade fram
20(!)ml :4skrika , fortfarande för lite! (Numrerad flaska nr3), Ut i gymet , gubben efter, körde på löpbandet i 15 minuter, Tänkte nu jävl.. In på muggen, och lyckades PRESSA fram 50ml :banana (Numrerad flaska nr 4)! Så det tog "bara fyra flaskor :lol att fixa till mängden!
Frågade varför de var där och varför de valt mig, Det var gymet som beställt sa han och att de ville se att alla som tränade där var "rena", mycket bra initiativ tycker jag :tummenupp, Varför de valt mig var för att han tyckte att jag såg så tränad ut :rolleyes: (kul iof)det tråkiga för dom var ju att jag var där och tränade EN gång och tog upp väldigt lång tid fr. 1 av kontrollanterna..

Frågade också vad som händer med de som är positiva, och det var en besvikelse! Det som händer är att medlemmen på F&S blir avstängd och om han tävlar i någon idrott så blir han avstängd fr det.. Det betyder ju att det är fritt fram för alla broilerwannabees att trycka i sig en massa skit, bli testade men det är bara att fortsätta... svensk lagstiftning! :dummer

Ursäkta för ett långt inlägg!
//Kongo

Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...