Bikerbitch skrev:Easy mate! Han har sin åsikt, du har din. Nyteknik talar inte om vad man _ska_ göra. Han skriver om vad han tycker om saken ifråga.
kan väl hålla med om att jeg blev lite väl ilsk, men det konstuktiva i mitt inlägg står jag fast vid:
"Har men en personlig relation till den som dött och vill visa sitt deltagande med de anhöriga är sporthoj.com inte rätt plats."
här tycker jag i alla fall känns som att budskapet är: sluta diskutera detta på sporthoj.com
och när svaret...:
"Om man inte har en personlig relation utan av ren respekt för den döde och hans anhöriga vill visa medkänsla så är detta ett lika gott ställe som något annat."
//Jens
...inte får honom att inse att han inte får medhåll och att folk vill uttrycka sin empati på detta vis.
tycker det e dålig stil att tjata vidare istället för att bara dra sig ur och undvika tråden. det sistnämnda alternativet e betydligt lättare att "genomföra" än att alla skall tillgodose hans åsikt och sluta diskutera det som han inte gillar...
e det nån som vill diskuter detta vidare så tycker jag det är ett utmärkt tillfälle att starta en ny tråd och låta info och "deltagande" mm om olyckan i jönköping fortgå.