Jävligt bra saker o säga till snuten

det finns tre uttryck man kan använda i alla sammanhang när argumenten tryter:
1 - Jaha, men du är ful!
2 - Är du bög eller?
3 - Skit du i det!

Plocka vilken du vill, dom behöver inte på något vis ha något sammanhang med diskussionen. Lycka till!

-"E' inte du den där killen från Village People?"

Men satan, posta i rätt forum!!!! Jag fattar inte vad trådstartaren skriver, men jag kan ändå räkna ut att trådhelvetet inte ska ligga i det här forumet.

:huvet :fatta!

konstigt, du kanske hade druckit Tuborg?
Nej, det bästa är nog att

kapten filling skrev:
Har någon en jävligt bra fråga/frågor till snuten. Blev stannad i borås i sommras(låg i en bil kö och sen blev de flygande besiktning) o jag klarade mej med blåtta förskräckelsen. Typ reflexväst vid laser kontroll o sånt trams :notme :blah :ajjabajja :kulspruta :FU :machinegu

Ojoj, vad har du fått i dig?? Verkar var nåt olagligt.. :crash

Minimoto!!!

Kamikaze kid skrev:
Blev du stoppad på Minimoton så fanns det väl en hel del att säga! :4skrika :rolleyes: :zpy :slicka :sjuk :fart

Jag o polarn var ute o drog med våra nya minimoto i Borås centrum innan snö kom.. Tills polisen kom och fråga efter körkort o reg bevis..... :rolleyes: Men vi slapp undan med en VARNING :yoparty Och vi lova att aldrig mer köra på allmänna vägar..... Vi Ljög :D

kapten filling skrev:
om man blir stoppad så ska väl snutarna ha med kalibrering bevis till lasern för dagens datum o sånt. Eller är de en skröna som heter duga.(okej de blev lite väl mycke smilys)

Är väl bättre du pratar med kära Åkerlund om dina frågor, eller han kanske pissar ner sig när han ser dig? :rolleyes:

-Får man kalla en konstapel för gris?
-Nej, det får du inte.
-Får man kalla en gris för konstapel då?
-Ja det går bra.
-Tack då konstapeln.

Anders.mrx skrev:
Jag o polarn var ute o drog med våra nya minimoto i Borås centrum innan snö kom.. Tills polisen kom och fråga efter körkort o reg bevis..... :rolleyes: Men vi slapp undan med en VARNING :yoparty Och vi lova att aldrig mer köra på allmänna vägar..... Vi Ljög :D

Va???

Ljög ni för polisen?

Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :7peta

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...