Jävligt bra pris

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Är inte det här ett jävligt bra pris... Om jag hade sålt min hoj & snackat med banken skulle jag köpa den på direkten!!

Hoppas det kommer fler husor med bra pris..... :(
 

Bifogat

  • Husaberg-02-50tusen.jpg
    Husaberg-02-50tusen.jpg
    31.5 KB · Visningar: 350
När ska du sluta tjata o köpa dig en???
Snart tror jag att folk på forumet börjar samla ihop till en bara för att slippa ditt tjat. :tungan
 
Marals76 skrev:
När ska du sluta tjata o köpa dig en???
Snart tror jag att folk på forumet börjar samla ihop till en bara för att slippa ditt tjat. :tungan

1. sälja kawasakin
2. flytta
3. snacka med bank
4. köpa motard


Förlåt men den här vintern har skördat många stunder av total bedrövlighet. Att tjata är det enda jag har kvar... :tungan
 
Dem sista nya 02:orna gick förra året (feb) för 67t, runt 50t verkar helt ok för beg.
 
Det är ett bra pris på den !!!!

Jag känner han som skall sälja. Han har knappt kört med den.

Helt nya motardfälgar på som har rullar ungefär 150m.
 
Varför byter man fälgar på en ny hoj efter bara 30 mil?
 
von reisen skrev:
Dem sista nya 02:orna gick förra året (feb) för 67t, runt 50t verkar helt ok för beg.

Jag köpte min nya -02;a i mars 2003 :tuttar o fick den för 62000kr

"Lite" skillnad mot -04;an 82900kr.....hoppas den är 20k bättre :)
 
Zana skrev:
Är det verkligen ärliga mil då?

När den gått i skogen slits den väl mer än på asfalt, eller?


Det skall vara ärliga mil ja, han köpte den av en firma i sthlm, kommer ej ihåg vilken, sedan har han ´knappt kört med den, absolut inte i skogen heller. Bytte till motard fälgar för typ en månad sedan.

Du känner inte mig, men jag kan lova att det som han säger om milen är ärliga !
 
Zana skrev:
Är det verkligen ärliga mil då?

När den gått i skogen slits den väl mer än på asfalt, eller?
När den går i skogen slits det mindre än när den går asfalt, iaf på motorn, hur ofta varvar man en enduro hoj i skogen som man gör när man kör motard på asfalt?

Skit bra pris på en bra hoj!! KÖP KÖP KÖP!! Skulle jag ha gjort om jag inte redan hade en :hihi
 
Zana skrev:
Är inte det här ett jävligt bra pris... Om jag hade sålt min hoj & snackat med banken skulle jag köpa den på direkten!!

Hoppas det kommer fler husor med bra pris..... :(
Tycker inte det är SÅ bra med tanke på att många begär 60´för en -03:a.... Är väl ungefär vad det är normalt att begära?
 
mr_ping skrev:
För övrigt är det min hojj.
Det finns bilder på http://www.uxconsulting.com/brokenbones/bilder/mr_ping/

Well med risk för att vara lite negativ men det var ju en hel del rost på några ställen men det är väl "bästkustens" fel, alltså den salta luften eller? :confused:

Tycker att det verkar vara ett högst rimligt pris, men som vissa redan sagt,
rätt pris är det som säljaren och köparen kommer överens om vad alla andra tycker säger spelar ju ingen roll..

lycka till med försäljningen

//C
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top