Jävligt billiga skinnställ

Har för mig att PROBIKER PRX 1-TEILER (Det billiga på louis.de) har tunna skydd? Någon som har som kan bekräfta det? I sådana fall att det är så kan man byta ut dom på något lämpligt sätt?
Hur gör man om man är lättviktare som jag? är 183cm lång och väg nätta 65kg...

Mvh Lerman

Hur gör man om man är lättviktare som jag? är 183cm lång och väg nätta 65kg...

Mvh Lerman

Börjar trycka proteinpulver och lägger in 8 pass på gymet i veckan :D

får väl prova dig fram

var inne på ava mc igår , 50 % rabatt på några schyssta svarta skinnställ...kommer inte ihåg märket nu men dom kostar typ 3 tusen istället för 6...

Har ett probiker och är mycket nöjd med det. Det har tunna skydd men som säkert kan bytas ut mot bättre. Jag köpte mitt för 179 euro i tyskland på semestern. Jag har stl 54 178cm 96kg sitter som klistrat.

Bifogat

• 208465_150_GEL_08.JPG
    208465_150_GEL_08.JPG
    7.6 KB · Visningar: 1,249
Okey så det är inget ställ för mig som är lång och smal då?
Eller kan man sy om skinställ så dom sitter slimmat? Typ lämna in till någon skräddare? Då måste man väl ha någon speciel tråd som håller påfrästningarna, några tips på någon sån tråd?

Mvh Lerman

En skräddare kan säkert sy.. men det lär kosta mulltum.

Dom ställen på ava mc som dom rear ut för 50% är Spyke ställ. Dom ställen varierar i pris men jag köpte ett där nu i helgen. Kostade 9000:- i vanliga fall och pröjsade 4500:- Sitter som handsken på mig. Samt att dom hade good price på handskar & Skor.

Ett ställ sitter ju bättre på andra än en själv så ta dig en hel dag och åk runt och titta. Sen när du hittar något som sitter som en kvinnas ben runt kroppen då kan du leta priser =)

Lycka till!

Last edited:
det var ju dyrt på den sidan:mad:

de flesta ställen kostade ju 6800:-

8 628,52 SEK ger dig 6 800,00 DKK enligt forex

8628,52 SEK for ett skæddersyet ställ.... är det dyrt ? Tja... det er mer än 2500, det vet jag... men, jag tyckar det är billigt. Oh well... jag passer en standard 52 och vil inte flashe allt for mycket, såh....

8628,52 SEK for ett skæddersyet ställ.... är det dyrt ? Tja... det er mer än 2500, det vet jag... men, jag tyckar det är billigt. Oh well... jag passer en standard 52 och vil inte flashe allt for mycket, såh....

uppfattade inte att dom var skräddarsydda? hur funkar det, mäter dom min kropp och gör stället efter mig eller?? och var gör man detta, i Danmark?

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage