Jävlar vilket drag det va..

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Tjena. Jag uppmanar alla som tycker det e kul att köra motorcykel att pröva köra en workzbike. (www.workzbike.com). En 125cc dirtbike Väldigt låg men härligt byggd:D Körde en sådan då min morbror fick hem sin. Och fyfan vilket drag det va:D det va så man ville klamra sig fast vid den förevigt.. tyvärr ligger priset för högt för att jag ska ha råd att köpa en själv men för er som har pengarna så rekomenderar jag denna :D Så jävla kul ni kan inte ana.

Last edited:
) räknas in i länken, ta bort den så funkar det.

Desto större desto bättre, den där såg ut att vara en såndär 3dagarsgrej. Men man vet aldrig =)

Lillebror har en liknande, skitkul i början men man tröttnar snabbt, dom är för små för att kunna köra fullt ut med. Men som sagt, skitkul i början.

Saabmosare skrev:
2329722 Lillebror har en liknande, skitkul i början men man tröttnar snabbt, dom är för små för att kunna köra fullt ut med. Men som sagt, skitkul i början.
www.workzbike.com

Vaddå för små? jag satt och gasade fullt hur lätt somhelst. visserligen måste man ha en bra lång väg att köra på men iallafall:D JAG VILL HA EN:4skrika

Madrock skrev:
2330185 www.workzbike.com

Vaddå för små? jag satt och gasade fullt hur lätt somhelst. visserligen måste man ha en bra lång väg att köra på men iallafall:D JAG VILL HA EN:4skrika

är det inte 3x++++++ roligare att köra riktig cross d¨å?

de är kul men det gör ont....

Bifogat

• fidd.JPG
    fidd.JPG
    61.4 KB · Visningar: 92
  • fidd2.JPG
    fidd2.JPG
    85.7 KB · Visningar: 88
  • fidddddyyyy.JPG
    fidddddyyyy.JPG
    104 KB · Visningar: 93
om du tycker de e kul att köra en 4t dirtbike så kan du ju lika järna köpa ngn riktig cross typ 65cc lr något så ska du se att de e en jävla skillnad på drag och dom e ju nästan lika små bara att de e en jävla skilnad på grejjer.
tror heller inte att en dirtbike me typ 11 hp har ngt större drag :/

Madrock skrev:
2330727 Inte en chans Dirtbike tar allt

Har du provat så du han nått vettigt att jämföra med? Att prova polarens cross på grusvägen bakom huset är inte riktigt samma sak som att sticka iväg en heldag upp i skogen/banan.

Madrock skrev:
2330723 Ja men:P okej då :P men det går att köra fullt UT oxå:D

Fullt ut? Får man fråga vad du menar då? Gasa fullt utomhus? :3freak

Last edited:
Saabmosare skrev:
2336660 Har du provat så du han nått vettigt att jämföra med? Att prova polarens cross på grusvägen bakom huset är inte riktigt samma sak som att sticka iväg en heldag upp i skogen/banan.

Fullt ut? Får man fråga vad du menar då? Gasa fullt utomhus? :3freak

Ja? varva sönder den på friläget å sedan släppa av å lyssna på avgassmällarna.. :P

jag har kört fiddys några gånger men inte tyckt det vart så kul, förutom en gång då jag och min polare "lånade" hans fiddy under natten, då fick jag verkligen kick av att köra, kanske inte av själva körningen men ändå :tummenupp

Mr.PB skrev:
2337272 Nej det gör inte ont men det är rätt kul o köra fiddy:)
Det har aldrig gjort ont för mej iaf:arsele
då gasar du inte tillräkligt :fakta :hihi

asså är det inte en vanlig fiddy du snackar om??

ioförsig en pitpro eller va dom heter å dom är väll typ lyxmodel... det finns billiga för typ 7900 ska nog köpa en sådan...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti