Jävlar! Körde ihjäl en duva....

Ett SVIN

Förra året åkte jag från alby mot tälje. Gml täljevägen. Strax före vidukten in mot Salem så kommer det en Vildsvinssugga med en kulting uppspringades.
Gjorde värsta stoppien och fick stopp på hojjen 1 dm från svinet...
Fan om man kört på det... då har man fått kuta :hoppa

Åkte även en vecka på en intruder 1500cc förra sommaren. ( ja det är sant, Värsta upplevelsen sen 125an ) Stora fotplattor hade den.
Kom från Sandviken mot gysinge. Där kutar det upp en hare framför hojjen.
Jag klippte den i nacken med fotplattan, Det gjorde ont som fan i hela benet.
Haren... ja dess huvve for av :angel

Är imponerad av alla som kör på fåglar och vilt utan att tappa kurs eller klota. Klippte en humla en gång i en hastighet resulterande i en snärt motsvarande ett rejält knytnävsslag. Vågar inte tänka på vad en fågel skulle kunna ställa till med.

Jag klippte en fågel rakt in i grenröret när jag tog första provtuen med nyrenoverad motor.
Kom tillbaka o parkerar, frun säger att det luktar bränt.. Jaja sa jag, det är nog lite olja från packningarna som svettas.
Tittar lite nogrannare eftersom det även ryker konstigt och ser då en grillad fågel på främre röret.

Kolla bildbeviset KLICKA HÄR

/Nitrous

Nu kan jag också skriva här för 20 min sedan så flög en kråka in i mig och lyckades fastna under armen. Självklart skulle han skita på min jacka också, djävla fågel.
:mad:

Dvdmaster skrev:
Nu kan jag också skriva här för 20 min sedan så flög en kråka in i mig och lyckades fastna under armen. Självklart skulle han skita på min jacka också, djävla fågel.
:mad:

Hahaha :tummenupp

Japp, jag körde tydligen in i en gråsparv i lördags. Såg hur den flög in frammför hojen men kände ingenting, så jag trodde att jag hde missat den.
Dumdum här på forumet körde bakom och sa att jag inte gjorde det dock. Den lilla stackaren flög tydligen in i bakhjulet, the rest is history :( R.I.P lilla sparv :tungan

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti