jävla rattfyllerister

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
åkte ner på byn nu runt 23 tiden och kollade om det fanns några snygga brudar att titta på :p
kommer efter en 50-sträcka och ser en bil som tänker svänga åt höger från min vinkel, kör helt normalt mitt i vägen och typ 2-3 meter innan jag kommer jämnsides med bilen börjar han svänga.
helvete tänker jag och tror han ska smälla in i baken på mig, tack gode gud missar han mig med väldigt liten marginal.
nu jävlar tänker jag och svänger upp i nästa korsning och hittar han 2-300m bort-vinglandes efter vägen, kollar reg plåten och hur många det satt i bilen.
lovar att jag hade slagit skiten ur killen som körde om det inte vore för att det satt 4st i b*len.....

kollade sedan efter pogrisen men hittade såklart ingen, dom har ju viktigare saker för sig än att ta rattfyllerister, jaga mopedtrimmare tex. :mad:

blir så jävla :mad: på folk som inte har vett att lämna bilen och gå när dom är berusade.....

*Over and out*

Du skulle ha ringt 112 direkt istället för att klaga på att de inte fanns just där du var. Lyssna på www.surre.se (Polisradio Sthlm). De åker efter alla tips på rattfylla de får direkt. (Jag är less på alla som klagar så förbannat på Polisen... jag har själv inte haft några problem med dem förutom nån fortkörning)

Nicke skrev:
Du skulle ha ringt 112 direkt istället för att klaga på att de inte fanns just där du var. Lyssna på www.surre.se (Polisradio Sthlm). De åker efter alla tips på rattfylla de får direkt. (Jag är less på alla som klagar så förbannat på Polisen... jag har själv inte haft några problem med dem förutom nån fortkörning)

förresten, du vet inte hur polisen är här i ljusdal :fakta

Hammet skrev:
förresten, du vet inte hur polisen är här i ljusdal :fakta
Nej, men även polisen i Ljusdal tar väl in anmälningar via 112?

Eller åker ni runt och letar efter en polisbil när ett brott begåtts? "Bosse, åk ut och leta reda på polisen, ICA-butiken håller på och rånas!".

Har ni inte telefoner i Ljusdal?

Som glesbygdsmänniskan man är måste jag ju försvara Hammet lite.. OM inte polisen gick att hitta så är det nog inte lönt att hålla på ringa kanske. dom kan vara tiotals mil iväg.. innan dom då hunnit tillbaka så är det nästa dag. :fakta

Ring direkt & följ efter tills polisen kommer - Då blir du ett bra vittne. Har du ingen telefon så följ efter ändå & ring när de stannar. Kommer polisen & tar alkotest på dem & du har sett dem köra bör de nog åka fast.
Ingen pardon för rattfyllerister :fakta

ska komma ihåg om jag ser det nån nästa gång, hatar RF och dom ska fan åka dit så det dinglar om det :fakta

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back