jävla rasist!

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
joasså, denhär snubblade jag plötsligt över när jag pillat i linser och återfått synskärpa igår morse.

Bifogat

• rasist.jpg
    rasist.jpg
    89 KB · Visningar: 574
anja skrev:
ja, rasist. min katt alltså. gillar inte såna av rasen mus.
Rasen känner jag inte till, men det där ser ut som en Mus musculus eller nåt.

Var gla för det, min kisse fångar allt... Men han äter faktiskt upp det också... Det är ju ett plus...

Han har tillexempel tagit en skata... jepp en SKATA!!!!

Helt galen katt, han har varit innekatt tills nu, han är väl 3 år gammal... Dom första veckorna kom han släpandes på små möss som han inte ens visste vad han skulle göra med...

Helt självlärd mördarkatt...

over and out...

Våran hankatt på 13 år och 7kg är det ingen vidare fart på!
Men kommer det byten då jäklars!
Såg själv hur han klippte en svala i flykten förra sommaren!
Han satt och väntade på marken när svalan flög ut hela tiden och vid varje utflygning så dyker ju svalan ner lite.
Plötsligt så tar han ett hopp 2m upp i luften och klipper svalan i munnen!!!
Kan lova att han inte var såg glad när jag fick tag i han och tog bort svalan som var faktigst helt oskadad.

Sedan så har han klippt mig veterligen minst 3 st ekorrar varav 2 jag har hittat halvt uppätena!
Så sent som förra veckan kom han in med en skogsmus i munnen och ville visa!

Katter :yoparty

Min tjockis till honkatt(innekatt) fångade en talgoxe på balkongen. Fattar inte hur hon gjorde, då hon är höjdrädd (bor på 4e våningen) och knappt vågar hoppa upp på våra balkongmöbler :)

Ena katten här hemma brukar ständigt fånga möss, han visar upp bytet stolt, äter upp den, äter lite torrfoder till och lägger sedan en redig spya någonstans i huset eller på gräsmattan. Meningslöst att då äta upp musen tycker jag..

Bikerbitch skrev:
Ena katten här hemma brukar ständigt fånga möss, han visar upp bytet stolt, äter upp den, äter lite torrfoder till och lägger sedan en redig spya någonstans i huset eller på gräsmattan. Meningslöst att då äta upp musen tycker jag..
Det finns vissa människor som med jämna mellanrum går ut och dricker lite alkohol, äter skräpmat på vägen hem, och sedan spyr någonstans hemma eller längs vägen dit. Och ändå gör de om det gång på gång... :rolleyes:

P.S. Vill bara klargöra att jag absolut inte är någon sån människa. Lovar och svär... :tungan D.S.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back