jävla radiotjänst

andersbrink skrev:
Snarlik vår öppna kiosk på jobbet. Självkostnadspris och självplock och självbetalning. Under 4 år har det bara försvunnit pengar under en enda kort period. Hon fick sparken när hon blev påkommen att ha "preppade" pengar när hon tillfrågades att växla en hundring i tjugor.

Vilken moral har man om man inte betalar TV-licensen om man har en TV? Är det samma moral som gör att man behåller innehållet i en upphittad plånbok och sen slänger resterna i buskaget?

/anders - som lämnade in en upphittad cykel idag - utan anspråk på belöning
Skönt med nån som e så laglig o moralisk,hoppas bara att du inte gör nåt annat som inte e moraliskt så att vi får skämmas över dig :tummenupp Tror inte det handlar om moral i en sån här fråga,samma som o tycka att man ska lägga i pengar i p-automaten för en plats med en timme kvar på mätaren.Självklart får ju tv-kanalerna bättre förutsättningar om alla betalar,men likt skenförsäkring så tycker iaf jag att det e bättre att nåra som inte har råd egentligen får vara med på våran bekostnad än att dom ska stå utanför helt o hållet.Tv är ju ändå ett ganska viktigt informationsmedia.Vill hällre ha nyinformerade ynglingar som snyltar än ÄNNU dummare dito som inte har råd.

Hur kan man kalla något för Public service om man måste betala för det? :va

Vad jag sen själv anser om att betala den eller ej låter jag vara osagt.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage