Jävla knarkare!

ksann skrev:
Precis haft inbrott i min bil (en Saab 900 från 96). Dom slog sönder fönstret och gjort en massor skada till dörren. Men jävla idioten tog bara vänster bakspegeln och den inre bakspegeln och lämnade kvar allting annat! Jag förstår inte :kocko

Faaan! Jag är så förbannad! :mad:

[edit: förlåt jag la in inlägget i fel forum, kan någon flytta den tack]

I mina öron så låter det inte som knarkare. Utan mera som "vanlig" vandalism, utförd av kategorin fjårtisar. Kan oxå vara nybörjare som misslyckades och trachar (eller hur faan det nu stavas) när dom går bet.

Kawwa skrev:
Länken fungerar inte! Har du en annan adress?

jag var ironisk!! klart det inte finns en sån sida.. iaf. vad jag vet! :hihi

Jag fick också inbrott i min bil & då snodde dom fronten till stereon som var gömd men inte stereon .. :kocko ..vad kan det ha varit för slags folk??
osmarta kriminella kanske?

Jag blev av med min stereo........men jag har fronten kvar :kocko .......dom tog en dörr och alla "lösa" detaljer i bilen och motorrum, dom orkade till och med ta min lågnivå kabel som tog mig en hel J***a dag att få dit under mattor och mittkonsoller. Dom städade bilen klinisktren innan dom slog sönder allt i glas och plas väg, tog veven till dunkraften och slog in all plåt på hela bilen och slängde 2 stora stenar på motorn. Mycket onödigt jobb för en saab 9000 dörr :kocko . Förra vecka tog dom min gammla kadett också :D den gick på tre cylindrar och avgasröret var helt av, ingen stereo inga högtalare helt enkelt inget av värde över 10 kr i bilen. Dom bröt av vingen och innerbackspegeln och la den i det djupaste diket 1 mil från platsen den stod på. Tycker dom lägger ner mer tid på jobbet än vad det är värt men jag brukar inte sno bilar så jag kanske har fel :confused:

//Crall

crall_b skrev:
Jag blev av med min stereo........men jag har fronten kvar
//Crall

Vad var det för front?? den kanske passar till min stereo? :va iså fall kanske vi kan göra affärer! ,....

CoSmoZ skrev:
såg precis en hel hög som sprang 100m på tv´n! tjooO :wiggle

:rofl
Ja jävlar..

En polare fick inbrott i sin bil, dom snodda alla hans mynt i myntfacket d.v.s. ca. 35kr :brinnerup
Sa jag att dörren var upplåst, men dom gick in genom rutan endå?

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8