Jävla klåpare

kenniestarfight

Lite bättre
Gick med
9 Sep 2004
Ort
göteborg
Hoj
r6
Jahopp, då va min sesong oxå över då. Kom ut till garaget i morse, uppbrutet..
Låst med en kätting runt varje hjul runt var sin pelare, skivbromslås o styrlås o i ett garage.

Hojjen e en R6 röd-svart med reg TXY 307 stulen i Partille/Göteborg

Snart val... lutar mot Sverigedemokraterna...
 
kenniestarfight skrev:
Jahopp, då va min sesong oxå över då. Kom ut till garaget i morse, uppbrutet..
Låst med en kätting runt varje hjul runt var sin pelare, skivbromslås o styrlås o i ett garage.

Hojjen e en R6 röd-svart med reg TXY 307 stulen i Partille/Göteborg

Snart val... lutar mot Sverigedemokraterna...

Lider med dig! Som vanligt har vissa såå svårt att skilja på mitt och andras! :fatta! Har själv "klarat" mig med två uppbrutna tändningslås och en stulen reg.-skylt(!).

Hoppas det fixar sig iaf!
 
vet precis hur jävligt det känns,jag kan snart köra igen min hoj blev stulen
på midsommarafton ,jag får mina pengar från försäkringsbolaget på fredag.
stulen 24 juni får pengar 12 augusti. (det går inte snabbt)
 
kenniestarfight skrev:
Snart val... lutar mot Sverigedemokraterna...

Surt att höra!
Min hoj blev uppbruten för några veckor sedan, men de lyckades iaf inte sno den.
Men rösta inte på SD dom är ena riktiga sossar :fakta
 
kenniestarfight skrev:
Jahopp, då va min sesong oxå över då. Kom ut till garaget i morse, uppbrutet..
Låst med en kätting runt varje hjul runt var sin pelare, skivbromslås o styrlås o i ett garage.

Hojjen e en R6 röd-svart med reg TXY 307 stulen i Partille/Göteborg

Snart val... lutar mot Sverigedemokraterna...


Men man kan ju undra hur de vet att de ska bryta upp just ditt garage. Har du ovänner som vet att du har hoj?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top