Jävla förbannade helvetes VV!!!!!

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
:mad: Stiger upp klockan 6 så att Peter kan köra min hoj till uppkörningen (sen skulle han till jobb). Kör hem igen för att sedan återvända till banan kl 11... Har knappt sovit för att jag e så nervös inför uppkörningen. När jag då kommer ner, berättar en bilskolelärare att uppkörningen e inställd för att insperktören e sjuk!!!!! Ringer VV "Nä, han e sjuk. Du får en ny tid om en vecka", sa surkärringen "Varför har ni inte ringt? frågade jag.. "Vi har inte ditt nummer". "Det har ni visst, för ni ringde förra veckan", svarade jag.... "Jamen det ligger på ett annat ställe, så vi hittade inte det..."

Så det blev att ringa en kompis som kunde köra hem min hoj.... Är så arg!!!!!! Vill göra såhär med VV --> :whip :fatta! :zpy

Jag stack ner till banan på lunchen o där såg lite dött ut.. sprang o leta efter dej, exiteme o sen stod ja o snacka me min gamla körskollärare, så frågar ja om de inte va nån uppkörning ida.. först trodde jag att du redan hade gett dej ut på vägarna, sen fick ja reda på att han från VV var sjuk... FY FAN VILKET HELVETE!!! lider verkligen me dej :( dom har väl knappast bara en gubbe som kan köra upp... tycker dom skulle dratt ner en vikarie eller nåt... hur sjukt e de inte när man väntar ca en månad för att få köra upp för att sedan komma dit o få reda på att man inte för köra upp för att någon e sjuk utan att ha meddelat de. :mad:

Jag, du och ChaosX får ta en repa förbi VV o lägga världens burn-outer utanför för att sedan köra lite wheelies fram o tillbaka... visst låter det som bra hämnd!! :D

Försök glömma det nu o kör som en gud på nästa uppkörning så du blir fri du oxå :tummenupp

Fyfan va liten man är detta byråkratiska samhället! Dom är snabba utav helvete att straffa de små miserabla medborgarna i detta land. Men när det är något som dom gör fel så finns det INGET man kan göra! :mad:

Detta skulle egentligen kunna anmälas på något sätt till någon jävla myndighet! Jag menar det finns myndigheter och skit för allt ju! :fakta

Jag vet hur mycket min fru lidit för denna jävla uppkörningen med hojfix, blinkersfix, garagevändningar mm!!!

Satans myndighetsmissbruk är det!!!! :mad: :zpy :finger :slicka

Behöver dom kompetent personal snabbt?

DE DOM F*RBANNADE J@vlarna att ringa POOLIA DÅ!

Ska det vara så svårt. Dom kan ju ringa det lokala militär förbandet och ba att de skickar iväg sin motoransvariga. De har ju samma utfärdande behörighet!

Lider med dig Exiteme.
Personligen hade man nog blivit lätt sur, för att uttrycka sig något diplomatiskt. :finger :6surkart :4skrika :fatta!

Jag har tack o lov semester, men tänk på de stackarna som tagit ledigt från jobbet.... :6surkart :4skrika :kulspruta :smasha :fatta! :finger :mad:

Den stackars inspektören är väl aspirant på titeln "Världens längsta bakfyllesjuka" efter midsommarens supande. Ha förståelse!

loser skrev:
Den stackars inspektören är väl aspirant på titeln "Världens längsta bakfyllesjuka" efter midsommarens supande. Ha förståelse!
Jepp, en redig baksmälla måste man ha respekt för. :fakta

Jag fick en uppkörning för bil inställd en gång i tiden för att inspektören åkt dit för rattfylla. Han har ett annat jobb nu (hoppas jag)... :öl

SkorvKalle skrev:
hur sjukt e de inte när man väntar ca en månad för att få köra upp för att sedan komma dit o få reda på att man inte för köra upp för att någon e sjuk utan att ha meddelat de. :mad:

:skrämd :skrämd :skrämd Bara 1 månad??? Det är ju ingenting...

Som om man inte har nog med problem den dagen man kör upp....hoppas du klarar det nästa gång du får chansen! :tummenupp

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back