Jävla Danska

Brisse

www.TB.Racing.dk
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
R1-05. NR 71 DK Superbike
Hej grabbar, endelig har jeg regisreret mig på dette "coole" forum.
Jeg har surfet her i nogen tid nu.
Jeg har enda mødt et par af jer til træf i high chapparal,samt på et andet forum.

HEY swedie og hey ravetranser. :D

Finns det många bikers på bornholm? coolt o ha en r1:a på en sån liten ö...
btw en mycke trevlig ö... :tummenupp

btw en mycke trevlig ö... :fyllisar

da-geez skrev:
btw en mycke trevlig ö... :fyllisar

Tak for det allesammen, ja der er en hel del bikers her, og mange på "sporthoj" :tummenupp

Ja her er dejligt, mangler bare en racerbane :Bugar

HAHAH! Tjenare Brisse! Kul att du registrerade dig! Vi träffades just på den där öh.. Swedish Bike Meet träffen! Vi kanske syns i år igen! Välkommen!

Hey swede-man,"hur står det till" haha.
Jeg ved ikke om jeg kommer til bikemeet i år,jeg kommer, ligesom dig til at bruge mange penge på lidt racing i år. :D
Men jeg kommer helt sikkert til Knutstorp et par gange i løbet af sommeren :tummenupp
FULD GAS FREM, OG BREMS SENEST.

Brisse skrev:
Hej grabbar, endelig har jeg regisreret mig på dette "coole" forum.
Jeg har surfet her i nogen tid nu.
Jeg har enda mødt et par af jer til træf i high chapparal,samt på et andet forum.

HEY swedie og hey ravetranser. :D
Tjena Brisse. Blev det några fotpinnar gjorda?????

Välkommen hit iaf. :)

//R

Ravetrancer skrev:
Tjena Brisse. Blev det några fotpinnar gjorda?????

Välkommen hit iaf. :)

//R

Hey Rave, kul at høre fra dig også.
Nej jeg har ikke fået lavet fotpinnar, jeg tror det blir for svært.
Jeg så dig forresten på knutstorp, tror det var den 28 september, vi var hos nogen venner som bor lige udenfor Kågeröd, så jeg var lige forbi knuden et øjeblik.

Bornholm... dit var jag på klassresa i högstadiet. Mycket Carlsberg och Smirnoff blev det. Sen blev det bråk med ett gäng danskar minns jag, tror de gick på nån slags internatskola därikring.

Du är varmt välkommen hit Bisse!

men... usch, har bara grymt svårt och förstå vad danskar säger/skriver... men det är bara bra när du kom så kan jag sitta och träna genom dig och läsa vad du skriver så kommer jag förstå danska finnemang om några månader =))
brukar ofta bli ett jäkla liv här hemma när man sitter o kollar på TV med morsan och farsan och dem slår över till Danmark1 eller 2.... usch fattar verkligen noll men det är inget och hänga läpp för vettu ;)
det är bara jag som är lat och inte orkat lära mig danska!

BTW: jag bor 20minuter med båt från danmark så jag vet inte, känns lite pinsamt och inte kunna danska när man är över där=) hehe

Välkommen hit! :hoppa

Last edited:
Brisse skrev:
Hey Rave, kul at høre fra dig også.
Nej jeg har ikke fået lavet fotpinnar, jeg tror det blir for svært.
Jeg så dig forresten på knutstorp, tror det var den 28 september, vi var hos nogen venner som bor lige udenfor Kågeröd, så jeg var lige forbi knuden et øjeblik.
varför h'lsade du inte då????

Kongo skrev:
Välkommen! Nu har "Galne dansken" någon att prata med från hemlandet! :tummenupp

Hej Brisse!

Velkommen till Sverige. Jag behöver hjälp her - de er et helt land fuldt med dem. :D

Måske vi ses på Knuden eller Sturup - ibland tourer jeg forbi der...

Back