Jävla bil tjuvar!!!

zx6rman

none
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
italiano
Då var det dags igen da, det årliga inbrottet i min bil, fast den här gången var det jävla pundar tjuvar som har förstört hela bilen, båda dörrarna är helt trasiga.
Dom har försökt bryta upp övre halvan på dörrarna så det är stora lack skador, när inte det gick krossa dom rutan och levde sen rövare i bilen, typ 100 cd skivor försvann (får man aldrig ut på försäkring) och så cd spelarn också.
Alla andra gånger har jag bara haft trafik på bilen men den här gången har jag iallafall halv så nått kanske man får ut.
Visserligen är det en opel vectra -90 men ändå, jag blir så jävla förbannad :kocko tjuvar.
Tänk om man nån gång fick tag på nån av dom, då jävlar skulle det bli slakt.

zx6rman skrev:
Då var det dags igen da, det årliga inbrottet i min bil, fast den här gången var det jävla pundar tjuvar som har förstört hela bilen, båda dörrarna är helt trasiga.
Dom har försökt bryta upp övre halvan på dörrarna så det är stora lack skador, när inte det gick krossa dom rutan och levde sen rövare i bilen, typ 100 cd skivor försvann (får man aldrig ut på försäkring) och så cd spelarn också.
Alla andra gånger har jag bara haft trafik på bilen men den här gången har jag iallafall halv så nått kanske man får ut.
Visserligen är det en opel vectra -90 men ändå, jag blir så jävla förbannad :kocko tjuvar.

Beklagar. :huvet

Ett råd är att ha ALDRIG orginalskivorna i bilen, brännav dem och släng i kopiorna i bilen i stället.

Ett annat råd som jag numera alltid följer är att aldrig har något av värde i bilen. Samt att ha en skruttig bil. Har inte haft varken kassett eller cd spelare i min bil på 2 år. Slipper ialla fall inbrott det är en sak som e säker.
Folk kan aldrig hålla fingrarna i styr. Någon gång borde man gillra en fälla för busarna muhahah :fatta!

Jag hade också inbrott inatt.
Inga skador, inget stulet! :)
Lite blött är det tyvärr eftersom han inte stände dörren och det regnade inatt.

Men det roligaste är att tjyyven tappade sin plånbok brevid förarstolen. :tomten

zykl0n skrev:
Jag hade också inbrott inatt.
Inga skador, inget stulet! :)
Lite blött är det tyvärr eftersom han inte stände dörren och det regnade inatt.

Men det roligaste är att tjyyven tappade sin plånbok brevid förarstolen. :tomten
Tja då är det väl bara att tacka o ta emot :D

Joshi skrev:
Ett annat råd som jag numera alltid följer är att aldrig har något av värde i bilen. Samt att ha en skruttig bil. Har inte haft varken kassett eller cd spelare i min bil på 2 år. Slipper ialla fall inbrott det är en sak som e säker.
Folk kan aldrig hålla fingrarna i styr. Någon gång borde man gillra en fälla för busarna muhahah :fatta!

En kamrat till mig monterade rakblad bakom stereon efter ett antal inbrott.
Den läxan sved nog.

zx6rman skrev:

Vart har man 100 skivor liggandes i bilen :va Utspridda i baksätet elle? :lol

zx6rman skrev:
...typ 100 cd skivor försvann (får man aldrig ut på försäkring)...

Jag fick inget på min bilförsäkring när min bil vart stulen.
Dock så gick cd skivorna att ta på hemförsäkringen!
Kan vara värt att kolla om du hade så många skivor i bilen.

Nyheter
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Back