Jättesticky! : Flytthjälp till den 28/6!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Nu ni grabbarna, nu kommer ni inte undan!
Lördagen den 28/6 räknar vi med att kunna börja flytta in i nya huset. Räknar således med mangrann uppslutning från PBR för bärhjälp! Alla stora och starka hojåkare är hjärtligt välkomna. Självklart bjuder vi på saft och kakor.

Stefan; Du och bilen är väl lediga den helgen?? Har du eller någon annan ett gäng bra flyttkartonger till övers? (Var köper man sådana? Banankartonger suger.)

Detta datum är det vi kör på tills vidare. Möjligen kan det passa bättre med söndagen 29/6, beror på om de nuvarande ägarna kommer in i nya lägenheten utan missöden.

Så nu vet ni vad ni gör då. Tag fram almanackorna och skriv in! :tummenupp

du vet att vi hjälper till, är festen samma kväll eller? jag brukar vilja ha lite öl när jag flyttar åt folk :tummenupp

självklart hjälper jag till om det inte är något jätteviktigt inbokat den dagen.

flyttkartonger köper du på något ställe som säljer kontorsprylar, skulle tro att corporate express har, har du ollat med någon flyttfirma om de säljer?

jag tror vi har köpt från bohlin och sjökvist till jobbet, tror tyvärr inte att se säljer till privatpersoner men jag är inte säker

Klart man ställer upp!
Men saft? Jag är tveksam, minnst folköl måste det vara för att släcka min törst :D :öl
Sålde ju tyvärr packåsnan nyligen, så jag har inget fordon att frakta nåt i. Fast vi får räkna med stefan helt enkelt :tummenupp

Flyttkartonger kan man köpa på K-Rauta.
Ca pris: 5 för en hundring
(Vi har några som ni kan få låna också)

Är väl rätt upptagen som vanligt på helgerna men pickisen står alltid till förfogande ;)
Kan jag så kan jag. Annars inte :fakta
Men kan jag så börjar jag redan nu känna att det börjar bli torrt i halsen.

PS Flyttade lite åt en kompis i fredags och då gjorde vi den smarta manövern att tvinga in honom på bolaget och köpa en platta 7.3or som vi började tulla lite på innan vi flyttat klart.... Kan EJ rekomenderas :D :öl

Som det ser ut nu kan jag hjälpa till att bära flyttkartonger.
Men jag vill inte ha saft. Jag vill ha lustgas... :1pajas

När ska vi boka in utflyttnings- och inflyttningsfesterna? :öl

Lugn bara, vi lovar blanda STARK saft, samt höjer budet med en inflyttnings/grillfest när vi blivit lite mer installerade! :tummenupp :öl

kollade just min kalender och det ser rent ut.
Så länge som den utlovade grillfesten inte blir på "felaktigt" datum vill säga ;)

Skulle tro att jag kan... får se hur mycket ryggen klarar :rolleyes:

Kollarunt vad som behövs. Stefans lastbil? Bil med drag och släp?

Ska höra med chefen i morgon angående bil och ev. kostnader.
Har jag lovat att köra så får jag väl stå vid mitt ord oavsett vad som händer (med undantag för sjukdom, kroppskador och ev. dödsfall)

*/ ?>
Back