Jättebautapremiär

Hej alla vänner, förlåt att jag inte uppdaterat er under sista sträckan, var helt enkelt inte möjligt då det blev lite av en vansinnesfärd efter Nyköping, stannade en gång för tankning, när jag så väl var hemma (20:36) hade värmepåsarna sedan länge tappat all effekt och fötterna antagit en aningens udda nyans, ställde mig i duschen och ta mig tusan om dom inte ändrade färg från vitt till blått, rött, lite mer vitt osv, mycket intressant att beskåda spektaklet, nu är jag dock nöjd med slutresultatet och känner att jag skall ge min hustru den tid hon förtjänar för att hon står ut med en mycket udda man. Skall skriva mer om äventyret och ladda upp bilder. Sov gott allihopa!

Suck så skönt... nu kan Rockmorsan gå o sova (morsor är alltid lite oroliga som säkert ni vet)

Hej alla vänner, förlåt att jag inte uppdaterat er under sista sträckan, var helt enkelt inte möjligt då det blev lite av en vansinnesfärd efter Nyköping, stannade en gång för tankning, när jag så väl var hemma (20:36) hade värmepåsarna sedan länge tappat all effekt och fötterna antagit en aningens udda nyans, ställde mig i duschen och ta mig tusan om dom inte ändrade färg från vitt till blått, rött, lite mer vitt osv, mycket intressant att beskåda spektaklet, nu är jag dock nöjd med slutresultatet och känner att jag skall ge min hustru den tid hon förtjänar för att hon står ut med en mycket udda man. Skall skriva mer om äventyret och ladda upp bilder. Sov gott allihopa!
Skönt att allt funkade bra och att Du är hemma välbehållen, en riktigt tuff premiärkörning Du gav Dig på:tummenupp

Nu när Du fått smak för detta med vintertouring är det bara att PM:a Hampe, han och en kille till körde Värtan - Helsingfors för tre helger sedan, 170 mil på ett dygn! Personligen tror jag att jag avstår att haka på Era kommande äventyr...:)

Suss gott, ser fram emot bilder och berättelse!

Last edited:
Måste erkänna att jag inte trodde du skulle fixa det, imponerande :tummenupp:tummenupp:tummenupp

Ska du ta en liten sväng imorrn? Emmaboda? Malmö? München?

Skönt att allt funkade bra och att Du är hemma välbehållen, en riktigt tuff premiärkörning Du gav Dig på:tummenupp

Nu när Du fått smak för detta med vintertouring är det bara att PM:a Hampe, han och en kille till körde Värtan - Helsingfors för tre helger sedan, 170 mil på ett dygn! Personligen tror jag att jag avstår att haka på Era kommande äventyr...:)

Sluss gott, ser fram emot bilder och berättelse!

Instämmer! Ser fram emot bilder och berättelse. Precis som några andra tittade jag till tråden ett par gånger under dagen för att se eventuella uppdateringar hur resan gick. Skönt att allt gick bra.

Ska titta på den där länken med Hampes bravad senare. Tack för tipset.

Najs. :D
Nu kommer nejsägarna i början lite på skam. ;)

Fiskar har inga öron. Ingen fisk har öron.

OnT: Knudo, Knudo, Knudo :yoparty :yoparty :yoparty :rock

Haha jag läste också fisk-öra när ni nämnde det och funderade på hur det kunde bli så. Sjukt, nä jag får börja sär-skriva mer.

KNUDO!:yoparty

Jag tycker fortfarande det var/är vansinne, personligen skulle jag inte ens våga rulla pärlan tvärs över gården :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti