Jätte-OT: Ny koncept-Saab (En BIL alltså)

Kyckling skrev:
Har den inga kulsprutor? Jag vill gärna ha kulsprutor också...
(Dels är det både snyggt och romantiskt med spårljus under mörka höstnätter dels tycker jag att när folk sniglar på övergångsställena så är det nog allt lite "overkill" att blåsa bort hela jävla övergångsstället med en missil). :brinnerup

Fixar de inte det vill jag inte ha nån...

:)
Vi gör inte så mkt kulsprutor. Mest robotar av olika slag. AK5 visserligen men.....
Har sökt jobb på Bofors Defence, de gör vad vi kallar för eldrörsvapen alltså kanoner, haubitsar och granatkastare. Kanske kan fippla på en 12cm GRK bakpå. Passar det herrn?

Supermoto skrev:
Vi gör inte så mkt kulsprutor. Mest robotar av olika slag. AK5 visserligen men.....
Har sökt jobb på Bofors Defence, de gör vad vi kallar för eldrörsvapen alltså kanoner, haubitsar och granatkastare. Kanske kan fippla på en 12cm GRK bakpå. Passar det herrn?
jag vill ha min trotjänare från det militära isf. 40mm automatkanon. :yoparty

crashtestdummy skrev:
jag vill ha min trotjänare från det militära isf. 40mm automatkanon. :yoparty
Liiite tajt om plats kanske men en 20mm akan från PBV302 borde få rum. :)
(Då får man dessutom med sig mer ammo).

Supermoto skrev:

Jag föreslår att du monterar dragkrok och hänger på en haubits. Förslagsvis 77A så jag kan vara med och leka.

Min tjänstebil från det militära.

9040.jpg

*/ ?>
Back