Järnspikar!!!Var kan man snabbt byta däck

Paha Poika

Ny medlem
Gick med
28 May 2003
Hoj
REETTA
:mad: Skulle ut o köra med nya busan när bakdäcket var tomt o en stor rostig spik satt ordentligt fastkilad!! Helt nytt däck, så det känns ju inge roligt, nu när det är långhelg o allt :mad: :mad: :mad: . Nån som vet vart man kan få däcket bytt snabbt o helst till ett hyfsat pris, i stockholmstrakten?

Tyvärr vet jag inte något i dom trakterna. Men här långt uppe i lappmarkerna så får man ett nytt däck för mycket liten peng på nån minut :) , ca 1000:- för fram.. +200:- för bak.

Mr Hayabusa skrev:
:mad: Skulle ut o köra med nya busan när bakdäcket var tomt o en stor rostig spik satt ordentligt fastkilad!! Helt nytt däck, så det känns ju inge roligt, nu när det är långhelg o allt :mad: :mad: :mad: . Nån som vet vart man kan få däcket bytt snabbt o helst till ett hyfsat pris, i stockholmstrakten?

Ring Comi på 0704166177

Mr Hayabusa skrev:
funkar det med plugg har hört att den kan flyga ut i höga hastigheter!!
lagar dom det seriöst så ska det nog hålla
dom 2 gångerna jag har lämnat in mina däck för lagning så har dom inte bara pluggat utan även plockat av däcken och lagat från insidan oxå och är det bara en spik så är ju hålet inte så stort så det håller nog
värt o testa,synd o kasta bort ett nytt däck ju :tummenupp

Skorpan skrev:
lagar dom det seriöst så ska det nog hålla
dom 2 gångerna jag har lämnat in mina däck för lagning så har dom inte bara pluggat utan även plockat av däcken och lagat från insidan oxå och är det bara en spik så är ju hålet inte så stort så det håller nog
värt o testa,synd o kasta bort ett nytt däck ju :tummenupp
Nu är det lagat!!! :tummenupp
Ringde Comi och han fixa det på en kvart, Tack för hjälpen, nu är det bara upp på hojen o dra iväg!
Hörde att det är snutkontroll i kagghamra (mot nynäs) så ta det lugnt där, så ses vi i krokarna nån stans.
Återigen TAAAAAAACK!!! :squid

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...