Bl@ck
Medlem
Jag är på till helgen, bara bestämma någon dag
Jag är på till helgen, bara bestämma någon dag
säg bara till så får ni med en från kallhäll också!
Självklart !!
Annars har du ju alltid mig att åka med åka i helgen eller?
härligt!
I Skälby håller vi hastighetsbegränsningen. Och inget körande på bakhjulet! Ok? Tänk på att jag har en 6 månaders bäbis hemma.
Vill ni busköra så rekomenderar jag Bogesundsvägen alternativt Slingerbulten. Där är det fri fart.
I Skälby håller vi hastighetsbegränsningen. Och inget körande på bakhjulet! Ok? Tänk på att jag har en 6 månaders bäbis hemma.
Vill ni busköra så rekomenderar jag Bogesundsvägen alternativt Slingerbulten. Där är det fri fart.
Tjenare!
Jag övningskörde med min rd 125 på vägarna i västerort för ca 15 år sen, spenderade somrarna i Hässelbystrand. Om ni ser en liten skäggig gubbe på en svart intruder800 så är det farsan, hälsa på honom så blir han glad! Han jobbar på skälbyskolan..
mvh/ Henrik
Jag är där nästan dagligen eftersom min bonusdotter går där (sonen börjar deras förskoledel snart) så jag ska hälsa från Henrik. Är han lärare eller nåt annat på skolan?
ja men, apropå vadå egentligen Kul att du slängde in en lite kommentar sådär! Inte ska vi väl sätta Järfälla pa kartan pga buskörning, har vi ju lunda till!! Över o tracka pa grannkomunen!
jag gjorde nog det redan för 20+år sedan när man tyckte man var kung på åka bakhjul på nån av mina crossar runt barkarby/skälby...
åååå vilka minnen som blossade upp.......
skall nog fixa en turbohoj å dundra runt i skälby för jävlas med roller
Jag är där nästan dagligen eftersom min bonusdotter går där (sonen börjar deras förskoledel snart) så jag ska hälsa från Henrik. Är han lärare eller nåt annat på skolan?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |