Järfälla/Skälby

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Nån som vet vem som kör en vit fighter med undertail och tribals på?? Såg en på Lantmäterivägen för några dar sen.. Har för mig att det var en rosa outline på tribalerna..
Ruskigt läcker iaf..

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Alla tradfans, vad sager ni om att boka in en Majastraff i framtiden sa alla har natt att sikta pa igen. Da menar jag t ex 3 veckor fram eller natt sant!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
I Skälby håller vi hastighetsbegränsningen. :mattias Och inget körande på bakhjulet! Ok? :mad: Tänk på att jag har en 6 månaders bäbis hemma.

Vill ni busköra så rekomenderar jag Bogesundsvägen alternativt Slingerbulten. Där är det fri fart.

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
Första turen blev i går... härligt efter en långresa.

Åsså håller man ju till i Järfälla / Viksjö

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
I Skälby håller vi hastighetsbegränsningen. :mattias Och inget körande på bakhjulet! Ok? :mad: Tänk på att jag har en 6 månaders bäbis hemma.

Vill ni busköra så rekomenderar jag Bogesundsvägen alternativt Slingerbulten. Där är det fri fart.

vänta nu... kom DET från rätt käft?? :7peta
Man lägger ihop skyltarna va?? :hihi

Dr.Bike

Guest
Jag körde INTE hoj till jobbet i Järfälla idag... :(

Men igår körde jag en sväng! :)

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600

ja men, apropå vadå egentligen :näsblod Kul att du slängde in en lite kommentar sådär! Inte ska vi väl sätta Järfälla pa kartan pga buskörning, har vi ju lunda till!! Över o tracka pa grannkomunen!

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Tjenare!
Jag övningskörde med min rd 125 på vägarna i västerort för ca 15 år sen, spenderade somrarna i Hässelbystrand. Om ni ser en liten skäggig gubbe på en svart intruder800 så är det farsan, hälsa på honom så blir han glad! Han jobbar på skälbyskolan..

mvh/ Henrik

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Tjenare!
Jag övningskörde med min rd 125 på vägarna i västerort för ca 15 år sen, spenderade somrarna i Hässelbystrand. Om ni ser en liten skäggig gubbe på en svart intruder800 så är det farsan, hälsa på honom så blir han glad! Han jobbar på skälbyskolan..

mvh/ Henrik

Jag är där nästan dagligen eftersom min bonusdotter går där (sonen börjar deras förskoledel snart) så jag ska hälsa från Henrik. Är han lärare eller nåt annat på skolan?

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Konstigt man inte sett den här tråden tidigare...

Här ska jag hålla koll... :tummenupp

Nu ska jag ut i garaget å montera kraschpuckarna...

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
Jag är där nästan dagligen eftersom min bonusdotter går där (sonen börjar deras förskoledel snart) så jag ska hälsa från Henrik. Är han lärare eller nåt annat på skolan?

Oroad dej inte ha tar 30 sträckan DireCT +100 det som ja redan har i mätaren :såjaponken :D :D Ps har du lärt han o köra på bakhjulet en då :blah laserstörere is tha shit u knove ;) :D

//Robin

Tudde

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2003
Hoj
såld :/
ja men, apropå vadå egentligen :näsblod Kul att du slängde in en lite kommentar sådär! Inte ska vi väl sätta Järfälla pa kartan pga buskörning, har vi ju lunda till!! Över o tracka pa grannkomunen!

jag gjorde nog det redan för 20+år sedan när man tyckte man var kung på åka bakhjul på nån av mina crossar runt barkarby/skälby...

åååå vilka minnen som blossade upp.......

skall nog fixa en turbohoj å dundra runt i skälby för jävlas med roller ;)

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
jag gjorde nog det redan för 20+år sedan när man tyckte man var kung på åka bakhjul på nån av mina crossar runt barkarby/skälby...

åååå vilka minnen som blossade upp.......

skall nog fixa en turbohoj å dundra runt i skälby för jävlas med roller ;)

haha.. skulle nog va jättepoppis! Men som vi säger här i Järfälla, vi buskör inte :mattias

Förresten Roller, var hittar man samtliga avsnitt av slangskolan?

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Kul! Han är vaktis.

bs

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Busa -08, KTM 525, DRZ400s, Monkey, XT600, and NoClue
*GÄSP*
God morgon...
Så har även jag kommit ur vinteridet. Ska försöka hålla lite koll på när ni/vi träffas, jag hänger gärna med och kör vid tillfälle.

...nu ska jag ha KAFFE!!!!!

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...