Järfälla/Skälby

Solly
Jag kunde inte låta bli. :krama

Vi kanske skull dela på oss, så att vi som är från Spånga/Nälsta/Vby/Råcksta/Bromsten/Kälvesta ordna en egen tråd så får de få som är från Järfälla/Skälby köra Guzzi-center?

Nej, det skulle ju vara tråkigt!! Vi kör från Majas så är alla som vill välkommna att åka dit. Tiden för nästa tisdag är 18.30, då äts det, ev en wurre så kanske man kan åka vid 19 tiden om vädret tillåter! :)

Det låter grymt :tummenupp

Kanske inte kan komma just nästa vecka. Vi får se, skall försöka komma lost. :)

Last edited:
Jasså? Är vi tillbaka här igen?? :D
Välkommen!

Tack, nu ska jag bara försöka placera vem du är? :va Kanske gammal garagegranne?
Jag bor fortfarande kvar i Tokholm i veckorna pga jobb men gubben håller sig norrut.

nja, frolic är väl äldre än jag är.... Och du är ju den yngsta i din ålder jag träffat :D

välkommen till Majas

Tack för komplimangen!:pannkyss

Ska se om jag kan komma på tisdag. Men onsdagen är bokad för Barkarby och då ska jag åka båge dit. Gubben kommer nog oxå ner.

Last edited:
Tyvärr spricker det för mig nästa tisdag.
Måste ta hand om kidsen den kvällen men jag hänger lätt på nästa träff.

Hur har man lyckats missa den här tråden :va

Tyvärr har man ingen möjlighet att titta förbi på tisdag, jour på jobbet :huvet
Men på nästa körning kommer man självklart!

Så tänkte bara se om det kommer någon nu på tisdag? Snacka lite o kanske åka till lunda o se vad som händer där?!

Krasch igår får delarna imorgon så jag får se om jag hinner. Om SvHenke kommer får han väl berätta om min lilla fadäs.:crash

Stukat självförtroende bara. Var rädd att det skulle ta veckor fästet för växelpinnen och fotpinnen gick av. Krasch pucken tog de mesta.

Okej, skönt det! En kraschpuck är verkligen en billig försäkring! Men har du lyckats fixa prylarna redan eller?

Ringde Din Mc idag de skulle ha grejerna imorgon eftermiddag. Stört skönt

Får se om jag hinner hem till 18:30, "ska bara" en miljon saker innan jag blir fri för kvällen - bl.a det liiivsnödvändiga att hämta min nya hjälm. :yoparty
Lyckas jag så kommer jag - annars får ni ha en trevlig kväll utan mitt fagra sällskap.

Dessutom : tjejor är alltid välkomna!:D

Attans Föräldramöte på Björnbodaskolan ikväll...
så jag satsar på Barkarby imorgon

Min far är på besök så jag har lovat bort mig på middag. Får köra nästa gång.

Verkar bli lite glest med folk, skall vi sikta på nästa tisdag. Just nu är ju inte vädret speciellt kul heller...:gnissla

Verkar bli lite glest med folk, skall vi sikta på nästa tisdag. Just nu är ju inte vädret speciellt kul heller...:gnissla

Skulle ju va tråkigt att skita i det! Jag ska ut och åka iaf! Tänkte ta en sväng förbi lund o kika om det blir nå action där! Alla som vill kan ju komma dit istället vid 18.30! Så flyttar vi för den här gången! :) Så palla dig dit istället Bl@ck :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman