Järfälla/Skälby

1 MJL
2 Tired
3 Bl@ck
4 PuttePk (under förutsättning jag är barnfri)
5 Nimitz
6 SvHenke
7 Dafe
8 Nicson
9 Jörgen K
10 STOFFE
11 njelger (om jag har tentat klart)

Vilken kulle ? :D :tummenupp Sundb

yvägen eller uppför backen till villaområdet ?

pUTTEpK

dalängsvägen

Inskickat av SvHenke Läs Inlägg
--------------------------------------------------------------------------------

1 MJL
2 Tired
3 Bl@ck
4 PuttePk (under förutsättning jag är barnfri)
5 Nimitz
6 SvHenke
7 Dafe
8 Nicson
9
10

Alltså 28/8 KL:1900 ? Har jag fattat rätt eller ? Majsan var ligger de ? :D
:tuttar

Tisdag borde blir den 26/8.. 19:00 gäller annars verkar det som =)

Kul initiativ :tummenupp

Hoppas det ska hämta en ungen på dagis men frugan kanske är hemma tills dess.
//Dafe

Var någonstans? Skulle någon kunna ta fram en hitta.se länk? :va

Det har redan lagts upp :tummenupp

Majas ligger till vänster om infarten till Krossg. från bilden sett! Precis vid vägkanten så du kommer inte missa det om du kör lövstavägen! :tummenupp

Se här: http://hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?vad=&var=l%f6vstav%e4gen&StreetNumberId=100432439

Du får dra dig till högfer tills du ser Krossg. ovanför lövstav.

Finjusterar lite :tungan Majas Grill

Last edited:
Synd att det inte var motardåkning på gång..
Känns som att man lär hamna på efterkälken med enstånkan :rolleyes:
Ingen som ska ut å köra motard i närheten av upplands-bro??

Last edited:
Många från området ser jag!

Är också från trakterna, måste sett flera av er..

Brukar också köra runt skälby, järfälla området, några vändor runt NetOnNet:D å bort gamla vägen mot kungsängen. Ska hålla utkik i denna tråd framöver så hänger man på nån gång!

Synd att det inte var motardåkning på gång..
Känns som att man lär hamna på efterkälken med enstånkan :rolleyes:
Ingen som ska ut å köra motard i närheten av upplands-bro??

Du de e nog ingen fara, jag gör dig sällskap ;) Min hoj är strypt på pappret så den ska ju inte gå fort :ajjabajja

Jag vet inte om det händer något fränt i lunda på tisdagarna längre :hojbusa :va

Vi kan ju köra hillclimb uppför johannelundstippen, sedan ta ett gruppfoto på toppen! :D

Jag är också lite dålig på tisdagsbegivenheter. Lunda verkar ju ha klingat av. Men det brukar vara veteranhojsträff vid gamla mönstringskontoret/överskottslagret på tisdagar, har dock inte varit där i år. Vi kan ju kolla, är det inget kan vi ju fortsätta ut till waxholm. Själv misstänker jag att det lär bli skitsnack på Majas tills alla upptäcker att det blivit mörkt :D

Vi kan ju köra hillclimb uppför johannelundstippen, sedan ta ett gruppfoto på toppen! :D

Jag är också lite dålig på tisdagsbegivenheter. Lunda verkar ju ha klingat av. Men det brukar vara veteranhojsträff vid gamla mönstringskontoret/överskottslagret på tisdagar, har dock inte varit där i år. Vi kan ju kolla, är det inget kan vi ju fortsätta ut till waxholm. Själv misstänker jag att det lär bli skitsnack på Majas tills alla upptäcker att det blivit mörkt :D

Om inte annat så kan man iaf svänga förbi lunda o se ifall det är nån action där om kaffet tar slut :näsblod

Hepp..bor bakom Tippen oxå..
Kanske kommer förbi Majas eller är det bara en killkörning:tuttar

Absolut ingen gubbträff! Du är varmt välkommen du me på lite kaffe o skitsnack ;) Kom till Majas vid 19 tiden

*/ ?>
Back