Järfälla/Skälby

Borde fan ha nån träffpunkt likt skogis eller brostugan! T ex bakon Net on Nets lagerbutik där vid guzzi center! Typ på tisdagar runt kl 20.30 :yoparty

Det är ju inte direkt långt till Lunda för lek o bus på tisdagar... men visst, lite efter hos net on net strax innan stängningsdags... då hinner man köpa SD kort också :va

Jobbar i Järfälla i närheten av NetOnNet, så det blir en hel del åkande där och gamla vägen mot Kungsängen via Kallhäll och Stäket =)

Jakobsberg här med! Det här är ju ett utmärkt tillfälle att fråga om någon har en vinterförfaringsplats att hyra ut, inga krav så länge det är fyra vägger med ett tak och typ 2-3kvm. PMa.

Jag kan eventuellt ha ett litet utrymme men det är högst osäkert. Har precis flyttat o försöker få ordning på grejerna innan vintern. Men om det dyker upp en liten ruta så PMar jag! :tummenupp

Spånga/ sundby/ Järfälla

Tjenare !

Jag bor i sundby/spånga å kör runt en del i Järfälla oxså !

Svart FZ6-S / Leovince Slipon :-)

:tummenupp :D

Ni som bor i skälby, hässelby, vällingby trakterna måste väl sova med ett öga öppet och ett laddat hagel gevär för att få ha era bågar kvar?

eyy!! Fördomsgrabben nr1!! Läs statistiken så får du se :fakta Ligger inte alls illa till!!

Precis... Har bott i Vällingby i 6 år och dessförinnan i Järfälla i ex antal år, har inte haft några problem.

Bus finns överallt, man får vara glad så länge man får vara ifred :fakta

Tjena. Bor i Vällingby..

Det var nån som letade vinterförvaring.. Missade att citera, men jag kan eventuellt ordna några kvadrat i Blackeberg. Ska kolla möjligheterna!

Skälby :)

Apropå bus!
Jag höll på att bli av med min fina hoj förra sommaren!! Hoppade högt av alarmet på skivbromslåset sent en lördagskväll, sprang till fönstret och såg två siluetter springa iväg.
Året innan var det en tjejkompis som blev av med sin hoj i Kälvesta. Den var inlåst i garage med skivbromslås och kedja :S...

Apropå bus!
Jag höll på att bli av med min fina hoj förra sommaren!! Hoppade högt av alarmet på skivbromslåset sent en lördagskväll, sprang till fönstret och såg två siluetter springa iväg.
Året innan var det en tjejkompis som blev av med sin hoj i Kälvesta. Den var inlåst i garage med skivbromslås och kedja :S...

Aj då! Jag flyttade till Kälvesta i höstas... dags att uppgradera lås och larm nu då.

Vill dom sno en hoj så gör dom det iofs, dom riktiga tjuvarna stoppar väl så gott som inget annat än mänsklig bevakning (videobevakning över parkeringen kanske kan vara en bra ide också...).

Kallhäll bor jag i och tycker en bra träff platts skulle vara donken i stäket.. :tummenupp

Last edited:
Lunda

Gör de de vore kul å hälsa lite ! Svart FZ6-S lit moddad !
Har förmodligen med mej Lill grabben om jag nu hinner...Hoppas

Kanske syns !:D

Tänkte glida förbi lunda o se om de händer nått! Hälsa lite på skälbyåkarna:D

Hej !! De är förjävligt ! ! Hoppas du får ha den ifred....Bor själv i Sundby och har få ha pärlan ifred ! Men å andra sidan ligger jag Nästan med ena ögat öppet med Hagelsprutan garanterat Laddad !

:-):D :tummenupp

Apropå bus!

Last edited:
Kallhäll bor jag i och tycker en bra träff platts skulle vara donken i stäket.. :tummenupp

Ja men precis! Asså jag skulle tycka de skulle va kul o träffa dom som ändå åker omkring här! :) Har dock nån slags förkärlek till vägsträckan bakom NetonNet men stäket donken funkar också! Skulle va skoj :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman