Christopher
Bombrepa.se
Får ta och wheela lite förbi depån så att depå-hitler får slentrian heila lite med svart-flaggen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
*fnys* Här slentrianflaggas inget, det är distinkta och mycket bestämda flaggningar och okynneshuliganer premieras extra!Får ta och wheela lite förbi depån så att depå-hitler får slentrian heila lite med svart-flaggen![]()
Får ta och wheela lite förbi depån så att depå-hitler får slentrian heila lite med svart-flaggen![]()
Hehe jo gör det så blir jag inte det ända svartafåret som får svartflagg bara för att man gasar på lite. Tydligen "kör jag för fort och stressar upp tempot för de andra" enl depå-chefen, min teori är att instruktörena inte gillar att bli från körad. Man tycker ju att folk som kör i rödgrupp ska kunna köra hoj så pass bra att de inte får en hjärtattack bara för att nån står på lite!.
Vi testar utan förbokning i år, vi har liksom bara 9 kurskvällar. Det kan bli köer, men kön på just Rörken är extrem, har faktiskt aldrig sett på maken.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |