Jämställdhet

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag borde ha rätt att regga mig på ett hästforum där Jag på "häst" skriver "ingen nu men Jag önskar mig en arab" och i garaget motsv postar bilder där Jag hänger på drisyrevenemang och då få tillgång till umgänge med alla cheyerna på forumet inte sant?

Eftersom du vill ragga på Bukefalos så går det bra att skriva GSXR1000 Havre Edition, och ha en bild på din K7:a beklädd med brun plysch.

vaffaen är Bukefalos? ere porrsida? Efter som de bjärta förgerna inte gett någon utdelning i sommar har Jag inget mot brun plysch iof.

Det var som fasen. Verkar som Jag är sent ute som vanligt alltså:gnissla

Dömd att vara en sloppy second :D
Ja på Bukefalos är vi alla bukbröder vid det här laget. Jag har hört rykten om att SH mobben har börjat utöka till www.familjeliv.se och www.kattforum.se :va :gnissla
Undras när det ska öppnas ett forum för Glennrökande 3 barnsmorsor i Bredäng? :näsblod

Jag är TRETTI! :mad: Min rygg pallar inte det längre. Varför har ingen berättat om denna sida förut?
Tog du inte i lite extra nu? Du tillhör väl också den sista, buggfria, versionen 70-talister? ;) Fast jag har iofs aldrig klarat att stå i brygga, bara när jag har kraschat med tvåhjulingar :(
Du måste ju hålla koll på jaktmarkerna! :7peta

Undras när det ska öppnas ett forum för Glennrökande 3 barnsmorsor i Bredäng? :näsblod
Tack! :mad: Ikväll kommer jag inte ens kunna locka ut den med sockerbit å pincett! :gråta

Last edited:
...jag har varit på G att skriva något ang. att det idkas hästridning på min lokala crossbana, där det inte sällan lämnas spår i exkrement-form av de där påläggs-djuren..

Det vore kraftigt o-kul att vurpa ikull och få en grabbnäve recirkulerat ensilage i nyllet...

Man kan ju tycka att om det är ok för dem att använda min crossbana när det inte är träning - så borde det vara ok för mig att ta ut geggmoppen på ridhusets plan hemmavid när de inte tränar där...och kräma ur mig en liten present på valfritt ställe efter avklarat pass. :D Kan tänka mig det inte är samma sak ur deras synvinkel... ;)

/J

så borde det vara ok för mig att ta ut geggmoppen på ridhusets plan hemmavid när de inte tränar där...och kräma ur mig en liten present på valfritt ställe efter avklarat pass. :D Kan tänka mig det inte är samma sak ur deras synvinkel... ;)

/J

Vadå gäller inte allemansrätten? :va :gnissla

Dömd att vara en sloppy second :D
Ja på Bukefalos är vi alla bukbröder vid det här laget. Jag har hört rykten om att SH mobben har börjat utöka till www.familjeliv.se och www.kattforum.se :va :gnissla

vem vill jöka med kattcheyer?:va I övrig så känner Jag att Jag har ett försprång att ta igen här. Hur styr man upp en dejt med en hästchey då ni som vet?

Tog du inte i lite extra nu? Du tillhör väl också den sista, buggfria, versionen 70-talister? ;) Fast jag har iofs aldrig klarat att stå i brygga, bara när jag har kraschat med tvåhjulingar :(
Du måste ju hålla koll på jaktmarkerna! :7peta

Jag är kännd för att krydda på lite men man är ju långt ifrån den viga stallion man en gång var. Skulle Jag försöka mig på en brygga så skulle knäna vridas ur led som när man bryter sönder en rottingstol.

Last edited:
vem vill jöka med kattcheyer?:va I övrig så känner Jag att Jag har ett försprång att ta igen här. Hur styr man upp en dejt med en hästchey då ni som vet?

Tror det var Drysen som blev hänvisad åt det hållet i "Tjejen på Ica Maxi.." tråden.
Jag har en polare som är ihop med ett fruntimmer från Rumänien som hänger på Bukefalos. Enligt rumänsk sed så lär hon inte kunna neka nånting som herren i huset fastställer så för ett flak bira så kan vi snacka med polarn om det. :fakta

Edit: Annars kanske brudarna på Markus massage nummer kan dra på sig ridstövlar för nån extra tjuga rätt ner i öststatsfickan?

Kolla med Dominator Rocks (Eller var det Dark Messenger). Han/de är feta residents på Bukefalos. Starta en tråd som heter ":ligga" sen har du ditt på det torra (/våta).

På tal om :ligga så saknar jag den som ikon här. När ska vi få en sån?

Jag har en polare som är ihop med ett fruntimmer från Rumänien som hänger på Bukefalos. Enligt rumänsk sed så lär hon inte kunna neka nånting som herren i huset fastställer så för ett flak bira så kan vi snacka med polarn om det. :fakta

Edit: Annars kanske brudarna på Markus massage nummer kan dra på sig ridstövlar för nån extra tjuga rätt ner i öststatsfickan?

Jag skiter i om om har hästar Jag vill ju bara åka lite och göra mitt i jämställdshetsfrågan. Tänker på alla "har ingen hoj nu men drömmer om en svart ninja"-"ExtremeStuntWheeliePowerGirl22"

smiley-faces-85.gif
?

På tal om :ligga så saknar jag den som ikon här. När ska vi få en sån?

Tror att det var en fråga för "gamla" SH... Mig vetligen så leder ett :ligga för mycket till bann. Även oönsklingar i div småhålor kan upstå som resultat.

Back