Jämför Nya 04:or 1000cc

Vilken väljer du??

• Antal röstningar
    0
K-Micke skrev:
Titta på Yaman, Hondan och Kawan, dom ser ju i stort sett identiska ut. Dom måste ha haft många infiltratörer på varandras designavdelningar. Det verkar som om man aldrig kommer att få se någon nyskapande design från Japan. Dom törs helt enkelt inte ta sin egen väg utan måste snegla på vad dom andra gör, speciellt sneglar dom på Europa. Likadant när det gäller customhojar, dom gjorde några egna taffliga försök innan dom kopierade HP rätt av.

HP :confused: menar du grillsåsen då eller?

Verkar det inte som att hästkraftskriget går lite till överdrift? Altså blir nya rettan verkligen roligare än den gamla med såpass mycket hk till? Blir den körbar liksom!?
Jag måste iaf säga R1, min nya förälskelse.

BigKay skrev:
Verkar det inte som att hästkraftskriget går lite till överdrift? Altså blir nya rettan verkligen roligare än den gamla med såpass mycket hk till? Blir den körbar liksom!?

180hk med ram air. Har för mig att jag sett nån siffra om 172 utan...blir väl förhoppningsvis ca 155hk kvar på bakhjulet då.

Jag har knappa 151bakhjulshästar på min R1:a och den är hur "snäll" och lättkörd som helst.

Fast visst, 180hk är hiskeligt mycket i en så lätt hoj men jag tror inte att den blir okörbar.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC