Jädrans coola rejs-ER6or

Don Quixote skrev:
2657923 Absolut, men för egen del känns det nu lite avslaget. Jag ska ha min att åka bandagar o gata med (o några B-ERF :) ).
Coolt att ge sig på B-ERF med en ER6:a, jag tror faktiskt att med rätt förare i sadeln så kan den funka, dock blir det kämpigt på Anderstorps långraka.

flykay76 skrev:
2658052 Nej den dog inte. Bara lite tillfällig koma på Swedies inrådan då det var så sjukt mycket negativ kritik och inget postivt kom ur diskutionerna som var tänkt från början...
Jag kommer att dra igång den eller skapa en ny när saker och ting har fallit på plats. Dvs priser, regler mm. Antagligen blir det inte förrän januari-februari. Men dom som sitter och grunnar på ER6or för race får gärna PMa mig för förhandsinformation och prisindikeringar...

.
Ähhhhhhhhhh... vi som bor i närheten åker in o terroriserar dig istället. :D

Don Quixote skrev:
2657923 Absolut, men för egen del känns det nu lite avslaget. Jag ska ha min att åka bandagar o gata med (o några B-ERF :) ).
Det är lite lustigt att nu när småstadsmentaliteten drabbat SP, som gått och blivit BRF (B Racing Familjen), så ska de dela depå med just ERF. ERF har ju mer och mer börjat framstå som en fristad för frigjorda inom svensk RR, ett slags San Fransico, ett ställe där alla kan mötas, där kreativitet och trevnad frodas. BRF och ERF lär stå i skrap kontrast. Jag föreställer mig BRF förarmöten runt lägerelden med allsång ackompanjerad av en banjo. Jag undrar hur länge de orkar stå emot de friska demokrativindarna från ERF och hålla sin Berlinbur uppe?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...