Jä*la Moppefucko!

87054039.png

Det där fuckot skulle man vilja få tag på..

Ja, nu fick iaf jag anledning att skriva i tråden...

Står helt fredligt med bågen och väntar på grönt ljus i en fyrvägskorsning i Solna (vid Shellmacken på Solnavägen). Ser två moppar med tillhörande förare som står och väntar på grönt ljus ute på Solnavägen, alltså till vänster om mig.

De står och tittar på varandra, och på mig, och på varandra och på mig.. sen när de får grönt ljus så pekar den första på mig - och sen ger han mig fingret? :va

Så jag håller med dig, Ts; Jä*la MoppefuckoN !!!1!:ett

Ja, nu fick iaf jag anledning att skriva i tråden...

Står helt fredligt med bågen och väntar på grönt ljus i en fyrvägskorsning i Solna (vid Shellmacken på Solnavägen). Ser två moppar med tillhörande förare som står och väntar på grönt ljus ute på Solnavägen, alltså till vänster om mig.

De står och tittar på varandra, och på mig, och på varandra och på mig.. sen när de får grönt ljus så pekar den första på mig - och sen ger han mig fingret? :va

Så jag håller med dig, Ts; Jä*la MoppefuckoN !!!1!:ett

vissa av de där små moppefuckona har ju crossmoppar med blinkers och hela kittet.. om de hade de så skulle du ju fan åkt ikapp och slitit av en.

Sen är det ju bara att dra därifrån och se om de kan komma ikapp med sina moppar som de trimmat upp i hela 70 km/h!:Bugar:rolleyes:

Dom kanske sitter och hetsar varandra på diverse Moppeforum att alla Mopedister ska ge Hojåkare fingret?

:D Haha, den jävla tönten! Det är förbannat gangster att varken nå fram till styret eller ner till marken! :fakta

A S G

Nej, han sitter med området där en normal karl har klockspel, dikt an mot tanken, och armarna räcker precis fram till styret på Millen...och fötterna lär inte nå marken. Well spotted som man säger. :tummenupp

...det är ju hårda killar det rör sig om, kolla bara blicken.

De kanske ha tröttnat på att vi kallar dem moppefuckon? :D

Ptja... Eller så har dom små pojkarna med små hojar lärt sig av de stora pojkarna med stora hojar hur man ska bete sig. Eller är det bara trevliga väluppfostrade killar som aldrig någonsin visar fingret i trafiken som kör MC? :glömdet

Back