Jä*la Moppefucko!

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Åker helt fredligt på en liten Midsommartur till Strängnäs innan regnet har tänkt att slå till.
Strax efter Turingemacken så möter jag ett Moppefucko och den lömska lilla vesslan ger mig fingret.
Helt j*vla oprovocerat.
Funderar på om man ska vända runt och trycka ner honom i diket och sedan snurra med kettingen för att avsluta med en Fuck Youbörnis därifrån.
Jag låter det passera för tillfället men funderar på om man ska hämnas på Fuckona genom att helt sonika ge fingret till varenda j*vla Moped man ser för resten av säsongen.
Blir ju för fan förbannad.

Jag med har blivit utsatt för stenkastning, det glina inte tänkte på var att en enduro kan man köra överallt med. Dom vart lite spaka när jag drog efter dom och lyfte dom av cyklarna o förklarade ett och annat om deras beetende.

anger management woho!

Satt i en taxi en dag när något jäfla hip-hop-moppeålders-fucko går över övergångstället vi står vid och visar fingrarna åt alla bilar i de två filerna för att stila för sina polare. Jag hade märkt ett tag att chaffisen(invandrarkille i 50 år åldern) var lite bitter och när jag sa lite tyst att "det där var ju moget" så säger han plötsligt "ja den där jävla cHORAN!!" med ett högt rop på sista ordet på med tydlig invandrarsvenska. Hade svårt att itne flina resten av resan. Men jag fattar ändå han, hade det vart jag på hojen hade jag fan öppnat käkpartiet på hjälmen och frågat vad skitungen ville.. då hade han inte vart så stöddig!

Last edited:
han har pluggbesvär...

Buttplug-besvär.. ;)

anger management woho!

Satt i en taxi en dag när något jäfla hip-hop-moppeålders-fucko går över övergångstället vi står vid och visar fingrarna åt alla bilar i de två filerna för att stila för sina polare. Jag hade märkt ett tag att chaffisen(invandrarkille i 50 år åldern) var lite bitter och när jag sa lite tyst att "det där var ju moget" så säger han plötsligt "ja den där jävla cHORAN!!" med ett högt rop på sista ordet på med tydlig invandrarsvenska. Hade svårt att itne flina resten av resan. Men jag fattar ändå han, hade det vart jag på hojen hade jag fan öppnat käkpartiet på hjälmen och frågat vad skitungen ville.. då hade han inte vart så stöddig!

Tycker mig sett såna där hippetyhoppers sitta stenfejsade(läs: gravallvarliga, astuffa) på tunnelbanan spelandes sin "musik" från kvasihäftiga fjantpellar medelst mobilens högtalare.
Istället för att använda lurar tycker de alltså att hela vagnen ska ta del av det.

Och så rasar folk över klasskillnad..
Först kan de ta och bete sig som folk, sen kan vi diskutera bidrag. :fakta

Last edited:
Var glad att de inte skjuter efter dig...

De borde vara skottpengar på moppefuckon. Vet inte varför men jag bara avskyrdom. (kan vara att dom påminner mig om att de va över 15år sen jag själv va ett "BITTER")

87054039.png

Gah, inte den fan på bild igen...

man blir FÖRBANNAD!!! :mad:

Hade svårt att itne flina resten av resan. Men jag fattar ändå han, hade det vart jag på hojen hade jag fan öppnat käkpartiet på hjälmen och frågat vad skitungen ville.. då hade han inte vart så stöddig!

Har svårt att tänka mig att han skulle bli spak av att se en ung kille med pensionärshjälm på sig, jag tror han skulle börja skratta faktiskt :D

...hade jag fan öppnat käkpartiet på hjälmen och frågat vad skitungen ville.. då hade han inte vart så stöddig!

Vänta lite här nu! Du kör alltså med flipflophjälm ala Hamrén-style. Är det kanske så att du är Hamréns son på heMlIgT uppdrag att infiltrera SH? :gnissla

Back