Jäääääklar va tuff!!!

MC-bil...inte mycke mc med den bilen. Ser inte anledningen till att ha en sån :confused:

Den var för det första ovanlig, sen är den ju säkert riktigt skoj att köra + bra mycket säkrare än en 2 hjuling + billig försäkring etc...

Jag gillade den iaf! :)

Varför inte grymmare motor? De kunde väl fixat en 1000cc 160hk motor istället.

var det inte med en sån i den den hyffsat kassa men ändå underhållande biker boyz??

Jag har hittills hållit Ariel Atom som favorit-"bil", men nu vetefan...skulle ju vara schysst med VW:s servicenät, garantier et.c.. Hoj kommer alltid att ge mest "pirr-i-magen" per krona men den här hade ju plats för 80 liter bagage och en polare dessutom...man får väl ha både och (hur det nu skulle förankras hemma :gnissla )

Surre skrev:
Jag har hittills hållit Ariel Atom som favorit-"bil", men nu vetefan...skulle ju vara schysst med VW:s servicenät, garantier et.c.. Hoj kommer alltid att ge mest "pirr-i-magen" per krona men den här hade ju plats för 80 liter bagage och en polare dessutom...man får väl ha både och (hur det nu skulle förankras hemma :gnissla )

En blombukett...& sköna promises om romantiska söndagsutflykter? :tungan

Hon skulle ju i.a.f. få användning för mc-hjälmen som legat på hyllan de senaste fem åren... :lol

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN