JÄvla Idioter

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Poliser är några JÄVLA idioter och det har jag mer än J*vligt mycket belägg för att säga det kommer inte bli något gazz idag för mig.
dessutom tog jag ledigt från jobbet bara för att få köra me delti..

Saken e den att min pappa var o besiktigade min mc idag o VA fan tror ni händer jo efter att han fått handla en reflex till baken för att den inte blev godkänd så åter vänder han till bilprovningen för att få den godkänd.
Sen åker han till jobbet
O DÅ..
Stannar idiot poliserna han för att.....

fordonet är avställt....... ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ den e nybesiktigad.. i VVs register står den som påställd men i polisens så gör den inte pga detta register inte uppdateras lika ofta och vad händer jo han får böter ..

så inte nog med att jag har lust o köra upp en fett jävla påle o gumpen på den polis som ansåg att det va olagligt att deras regiser gick före det register som gäller .
Dessutom har jag en väldigt glad fader här hemma om några timmar..
föresten sa jag att jag igår som de flesta andra dagar jobbade totalt 16h igår så jag e lite trött

de e inte ofta jag e förbannad men tro mig får jag möta han som skrev böteslappen så ska han få veta vad F5 står för i en dator.. (UPPDATERA)

Gonatt

så förhoppningsvis får jag åka på någon.. ikväll... :fakta

Vi ska visst ut o köra :D

Har pratat med farbror Polismyndighet o de sa att det kan inte stämma. :tummenupp

AleX skrev:
föresten sa jag att jag igår som de flesta andra dagar jobbade totalt 16h igår så jag e lite trött

Som Delti säger, klart du kan köra - för den sakens skull. Men är du trött ska du se upp - reaktionsförmåga är alltid bra att ha, speciellt på en mc :tummenupp

de va inte så trött jag menade utan jag bli trött på att det ska klydda ..

*gggrrrrr* på polisen o vägverket :(

Om han hade mustach o en ful keps o var allmänt bitter så hade din farsa bara otur! Har själv råkat för honom 3ggr o han är lika bitter o sur o jävlig var gång! Andra gången jag ¨träffade¨ honom blev jag till slut så sur att jag sa ¨Ge min min jävla böter då så att jag slipper se dig!¨ och då såg hans partner till att jag slapp!

Ni ska inte ha böter för det där!

Farbror blå

Kommer den farbror blå farandes i kärra på 4 hjul? och håller han till i Lund/Malmö trakterna?.
Har man inte lust o snacka med dem eller vet mej sej att man kommer få böter(o inte har lust o betala dem) så är det till o försöka rasta av dem fast då ändå på ett vettigt o säkert sätt så inte våra medtrafikanter ska sväva i fara för våra fart missiler.
Men se ändå upp mellan Malmö o Ystad,motorväg o stora vägen som går förbi Skurup.Själv blivit jagad av en mc snut från häckeberga till svedala...fy attans vad de hänger på bra trots sina sura BMW men vid avfarten till Svedala var jag i rondellen när han var pecis på väg upp på avfarten,sen var det bara bye bye o ett stort flin inne i min hjälm...he he tror nog allt han blev lite sur som inte hängde på riktigt.
O japp jag insåg att det var lika bra att ge tofflan,dels för för att det var bra vägar o sen så hade lappen rykt i vilket fall somhelst.

vi har ringt polisen o som det ser ut nu ska blir det inte pålen de får i gummpallalla utan du blir deras böteslapp :tummenupp

från en sak till en annan så när pappa besiktigade den saknade den reflex bak.. men han körde o fixade en åt mig..

den täcker bara halva bakpartiet...

Frågan e bara om jag ska tacka han först o sen riva av den eller riva av den o sen tacka han :notme

CyberNinja skrev:
...say what - maj ente fatta dyftet :confused:

Jo vi ringde VV o polisen båda sa att vi har bötfällts på fel grunder ...
De ända vi kan få böter på är att min pappa inte hade reg beviset me när han körde förutom de så va de lagligt... ;)

så sa jag att jag med gläje stoppade upp en påle i den personen som såg till att jag inte fick köra på onsdagsgazzet dvs polisen
Men nu räcker de me att får stoppa upp böterna som de skulle skicka :tummenupp

förövrigt så va mcn helt ok o laglig under onsdagsgazzet så jag kunde kört den
JÄ*la poliser :mad: :notme

oscar skrev:
Om han hade mustach o en ful keps o var allmänt bitter så hade din farsa bara otur! Har själv råkat för honom 3ggr o han är lika bitter o sur o jävlig var gång! Andra gången jag ¨träffade¨ honom blev jag till slut så sur att jag sa ¨Ge min min jävla böter då så att jag slipper se dig!¨ och då såg hans partner till att jag slapp!

Ni ska inte ha böter för det där!
90% av alla poliser har mustach(stavas det så), resterande del är kvennfôlk :D

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back