Izzy Stradlin-kepa, var hitta?

Men vafan....Tommy Bolin, JJ Marsh och Izzy har/hade såna, då spelar det ingen roll om så Per Gessle eller valfri Big Brothertomte har en, då är det coolt.

När jag ändå är igång, utsvängda byxor, och platåskor? Helst vita platådojjor, var hittar man det? Måste man sälja sin mamma för att lösa sånt?

KalleNorton skrev:
2103928 Alltså, de där kepsarna är ju omodernare än truckerkeppsar. De borde förbjudas. Usch.

Haha, du talar om för en 70-talsrocker vad som är modernt, snacka om att skjuta bredvid målet.... :tungan

Chris Ash skrev:
2103949
När jag ändå är igång, utsvängda byxor, och platåskor? Helst vita platådojjor, var hittar man det?
Uff. :tummenupp

eller så kan du ta en titt på skouno, de har säkert sånna skor.

Chris Ash skrev:
2103949 Men vafan....Tommy Bolin, JJ Marsh och Izzy har/hade såna, då spelar det ingen roll om så Per Gessle eller valfri Big Brothertomte har en, då är det coolt.

När jag ändå är igång, utsvängda byxor, och platåskor? Helst vita platådojjor, var hittar man det? Måste man sälja sin mamma för att lösa sånt?
Du får åka till good old Blighty så löser det sig med allt det där.

Chris Ash skrev:
2103949 Men vafan....Tommy Bolin, JJ Marsh och Izzy har/hade såna, då spelar det ingen roll om så Per Gessle eller valfri Big Brothertomte har en, då är det coolt.

Hahaha, den var bra. Du räddade min kväll :tummenupp

Recept för pösmössor:
En badboll
Ett Corn Flakes-paket
1 liter brun färg
Silvertejp

1. Blås upp badbollen, släpp ur luften och tryck in ena änden i den andra så den blir hälften så stor sedd från sidan.
2. Klipp ur en skärm ur Corn Flakes-paketet och böj till det i lämplig vinkel.
3. Tejpa fast i badbollskanten.
4. Dränk in alstret rikligt med den bruna färgen och låt torka.

Borde det inte bli ganska så likt originalet?

Om du hittar affären som säljer såna, lovar du att bränna ner stället då?

Det där är tamejfan det fulaste jag sett någon ha på sig, och då har jag sett en hel del virkade bigbrother mössor....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg