Video Ivan Dragqueen Vs Sportbarbie

Fight fight fight fight fight fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!!!!!!!! :yoparty :yoparty :yoparty Dock har jag någon underlig känsla av att Ivan Drago kommer antingen montera kameran pekandes uppåt eller ha "glömt" linsskyddet på när duelen äger rum :gnissla :gnissla :gnissla

Fight fight fight fight fight fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight!!!!!!!! :yoparty :yoparty :yoparty Dock har jag någon underlig känsla av att Ivan Drago kommer antingen montera kameran pekandes uppåt eller ha "glömt" linsskyddet på när duelen äger rum :gnissla :gnissla :gnissla

De e lugnt, jag lånar en GoPro av Jagad och monterar på hojen, givetvis pekandes bakåt.
Lär ju räcka med 30 sekunder.

tror jag fångade fröken DragQueen på bild.. :rofl :rofl :fakta

2cp92zt.jpg

:rofl :fakta

http://www.youtube.com/watch?v=JRzfGkr8avY

Finns fler dårar som oss :D
Sidventil är ju rätt fett...
Minns du firman MC-Motor på Dalagatan? Satan vad sköna de gubbarna var, skjutmått i fickan och grym kolla på alla lagerspel, disken var klädd med oljehärdad masonit nedslagen med dyckert, och på trähyllorna stod de nyborrade cylindrarna på rad...

Jepp jag minns MC-Motor. Har balancerat många Triumph T120 (Bonneville) vevar där. Alltid topp notch jobb.

Misstänkt snabbt sporthojsblad, känner Ivan och Orecic vararandra? Är de t.o.m ett par som det senaste skvallret på Rosenhill gör gällande? Är Ivans utmaning ett resultat av Sportbikes fuktiga blickar mot Orecics läderklädda mandom?

Jasså har rosenhill blivi värsta syjuntan sedan jag flyttade till götelabörg? :D

Först ett 7 minuters varv och sen en glass och lite syjuntesnack. ;)

Bättre var det på min tid! Då satte man ett sub 5 varv och tog en handgranatsglass med taggtrådtopping. :PuNckT :fakta

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...