iuridae här!

iuridae

www.veteranstallet.se
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Kramfors
Hoj
CBR 900RR Fireblade
Jahopp, efter mycke om och men så ha man äntligen skaffat sig en hoj igen!
Förra va en kawa zxr 400, så en viss uppgradering vart det :banana

Sen ha ju brorsan mer eller mindre tjatat ihjäl mig att skriva en rad här, för att visa att man är ny :D hähä...

men ha det alla, sommarn rullar in! :fyllisar
 
Nämen! :eek:
Det var inte en dag för sent. :banana
... men Fireblade?! vad är det? är den en såndär 125a? :arsele :hihi
Se till att behålla körkortet tills helgen när jag kommer upp bara. :gnissla För då bli det åka av!! :yoparty

hörs.
 
Last edited:
grattis till det fina hoj köpet och välkommen!! :banana

kollade in din sida med samma namn för ganska länge sen när jag öppade en tråd om zxr 400... tror att det var din bror som länkade.
ska köpa en till hösten föresten :D :fyllisar

ha de bra och kör lungt :rofl
 
jack_pil skrev:
grattis till det fina hoj köpet och välkommen!! :banana

kollade in din sida med samma namn för ganska länge sen när jag öppade en tråd om zxr 400... tror att det var din bror som länkade.
ska köpa en till hösten föresten :D :fyllisar

ha de bra och kör lungt :rofl

Kan nog stämma det, http://iuridae.rtcw.no är url och bilder finns där på den!
Du kommer inte att ångra dig om du köper en kan ja lova :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top