hållundan skrev:
2263369 Önskade innerligen att Australien skulle vinna. De spelade galet mycket bättre än de blåskjortade sprachosarna. Riktigt billig straff i slutsekunderna.
Australien hade bombat dit Italienarna om det blivit övertid.
Jag kan hålla med om att det var en billig straff och sådär i de sista 10 sekunderna kanske man inte ska blåsa för den.
MEN, att Australien spelade galet mycket bättre.. verkligen inte. De hade inte ett enda skott på mål första halvlek och i hela den andra var de en man mer och lyckades ändå inte göra mål.
Hade det gått till övertid hade Italien täpt igen helt i 30 minuter och vunnit på straffar för ngn boll i mål skulle inte Australien ha lyckats med.
Alla som klagar på att Italien bara filmar; javisst är det så, precis som alla andra lag i VM

En gång i tiden var de omtalade för det och det lever tydligen kvar än idag.. men ta och titt på alla andra lag.... den ligan vinner inte Italien.
Italien spelar som alltid på fitthåret när det är turnering så även nu. Men kolla laget... bara skadade och avstängda
Vad är då kvar? Jo, andrauppställningen (i princip). Vad gör sverige med sin första... skämmer ut sig?
Nej, vinner detta VM kommer Argentina göra. Deras tredjeuppställning kostar mer än Sveriges första

Brasilien skulle kanske många säga.. men nej, det har de inte visat ännu.
Om någon trollar tillbaka alla blåa som är skadade och avstängda vinner vi (Italien)
FORZA ITALIA
Ps. Skön att de vann av anledningen att jag ska till Rom imorgon... vill inte se en massa sura miner när jag kommer hem