Italien-dodo i Skokloster 1/5

Självklart vid bra väder.

Turen förra året var nice.

Last edited:
Var ju en riktig trevlig tripp förra året frånsett att polaren fixade årets första klotning (killen på banditen). Ska på fest på fredagen, är man inte alltför sliten så är det givet.

Själv är man ev på väg å bli sjuk (sambon har varit dålig i 5 dagar). Får se om jag dyker upp. Lät trevligt iaf!

ångest åka eller inte åka hyffsad temp ute men ser ut som mycket regnmoln arrrg :confused:

Samma känsla här, det formligen hänger regn i luften, men åksuget är stort.

Att det skall vara så jävla svårt att vara lite fint väder, kul med en sunkvår efter vargavintern - det är lika bra att köpa vattenskoter till sommarn' antar jag. :hihi

Samma känsla här, det formligen hänger regn i luften, men åksuget är stort.

Att det skall vara så jävla svårt att vara lite fint väder, kul med en sunkvår efter vargavintern - det är lika bra att köpa vattenskoter till sommarn' antar jag. :hihi

Bah är så sugen på att åka då får det bli så :)
Kommer du förbi mig Jerry så åker vi samtidigt?
Bara skriva tiden här isåfall så ska jag vara färdig.

Bah är så sugen på att åka då får det bli så :)
Kommer du förbi mig Jerry så åker vi samtidigt?
Bara skriva tiden här isåfall så ska jag vara färdig.

Klart vi åker, italienskan är utrullad. :) Ses på OK kvart över 10? Hon är törstig det lilla livet. :hihi

7-8 m/s idag. Man får hålla i skägget så det inte blåser bort! Trots att jag inte känner mig helt pigg funderar jag på att dyka upp vid Hälla å hänga på iaf en bit. Födelsedagskalas stundar därefter.

hmm... lite sugen faktiskt

Jag vet inte var man skall börja. :D

Grymt trevligt att ha med Jien och Rotor, kallt som fan men gott humör, gillade Panteraklubbens bilar, Ferrari är för hårfrisörer och en Alfa 156 GTA skulle sitta bra som bruksvagn.

Men ditresan. Hur skall jag uttrycka mig...jag tror jag fått en försmak av vad Mälaren Runt handlar om för folket i väst med fransar på handtagen.

Jag fick stup i ett åka slalom för att inte somna av tristess, Jesus H Christ, och man väntade på kul vägval, man fick vänta förgäves, trist nog har jag nada koll på kul alternativ åt det hållet, och inte vill man vara en sådan som bombar sönder gruppkörningarna (host, Gabor, host :hihi ).
Ja-nej helt enkelt, det gick långsammare än lagligt stup i ett, det var stora vägen dit, och så fort det började svänga på sista biten så fick man sitta och bryta i hojen för att inte ramla ikull i insida dike. :hihi

Som jag redan präntat dit på FB, man är sjuuukt bortskämd med qualitätsåka med er grabbar och tjejer. :fakta

Meeeen, som tur var styrde det upp sig någorlunda på vägen hem med Jien. :yoparty

/J

Bifogat

• IMAG0053.jpg
    IMAG0053.jpg
    138.9 KB · Visningar: 55
  • IMAG0054.jpg
    IMAG0054.jpg
    190.6 KB · Visningar: 42
  • IMAG0055.jpg
    IMAG0055.jpg
    118.7 KB · Visningar: 45
  • IMAG0056.jpg
    IMAG0056.jpg
    196.8 KB · Visningar: 44
Jag kom till donken för att trycka lite frukost och trodde folket skulle åka vidare 11:45.. Så där satt man när hojarna försvann :huvet

Av bilderna att döma å verkar det funnits ett och annat ögongodis att vila ögonen på! En pantera på uppfarten skulle inte göra ont!:tummenupp

Pantera is the shit. :fakta Det var en och annan ball bil och mc, men kylan gjorde att man ogärna öppnade stället och vevade fram telefonen (eller något annat heller för den delen :hihi ).

Jag är fortfarande lack över den timmen körtid, och de 8 milen man aldrig får tillbaka. :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT