Italian Open 250cc.

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Har försökt leta efter den Italienska 250cc serien på internet men hittar inte den.

Har sett att Kenni Aggerholm kör i den serien enligt den Danska förbundets hemsida och att Franz Aschenbrenner också kör i den serien enligt motogp.com. Men jag hittar ingen hemsida för serien eller en hemsida för Kenni där det kunde varit någon info och på Franz sida står inget om den Italienska serien. När jag sökt så får jag bara upp sidor om tennis eller till Danska nyhetstidningar.. :brinnerup

Finns det någon som vet var man hittar info om den Italienska 250cc serien eller som kan hitta den bättre än vad jag gjort så är ni schyssta!! :)

Last edited:
Axxexs skrev:
2214308 Finns det någon som vet var man hittar info om den Italienska 250cc serien eller som kan hitta den bättre än vad jag gjort så är ni schyssta!! :)

Tja som vanligt hittas det ingen specifik hemsida med serien.
Hittade dock detta, kallas tydligen för:

Tordis 250 GP

Kolla du runt lite på Motolaggy.com så hittar du ännu äldre information om serien (kört sedan 2004[?]).
Värsta fall hoppa in på forumet där och fråga.

Lycka till.

Tackar för svaret här och för dom som skickade privata medelanden! Fick tom svar av en utlänsk förare som kör i den serien! Tack! :)

Blev lite lättare att söka när man viste att man skulle söka på Tordis 250 GP.

Nästa race i deras serie är på Varano och sen är det 2st race till på Misano.

T. Tallevi var ju tämligen överlägsen i varje fall. Underligt också att det inte var en enda Aprilia med, betydligt fler i SM.. :va

*/ ?>
Back