Istället för tjaffsa här på SH

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Tänkte jag höra ifall det är några som är intresserad att köra CS?

Skapa en Death match server och ge ut lösen här i tråden, deathmatch varianten gör att man inte behöver sitta och vänta när man blivit dödad utan åter upplivas och pang på igen.

Så istället för att sitta här och tjaffsa med varandra så vore det kul om några i alla fall ville vara med och få ut sin aggression genom detta spel, många dö timmar efter jobbet då man inte kan åka hoj längre osv. Jag kan inte detta med att skapa servrar eller hur man får deathmatch mode på så vill nån annan ta tag i server skapandet är jag tacksam.

Jag tycker vi kan samlas och tjafsa över några öl istället för att bara älta samma saker här hela tiden... Tyvärr har jag inga pengar till öl så om någon bara tar med lite öl så.... :tungan

Jag tycker vi kan samlas och tjafsa över några öl istället för att bara älta samma saker här hela tiden... Tyvärr har jag inga pengar till öl så om någon bara tar med lite öl så.... :tungan

Kan inte var och en öla hemma då, så ses vi på stan sen och spöar upp varandra?

1.6 eller source?

Evigheter sen jag spela men kuhl juhe ;)

Edit:

Kung på fy_iceworld ala 1.6

lätt
1,6 DM GG och jag vinner, iaf på gg-fest

Fan vad skoj, jag har inte spelat CS på säkert 10kg tillbaka! Måste tanka hem och installera sånt, nån annan kväll är jag lätt på. Har till och med massa screenshots när jag spöade skiten ur alla på SH-servern :nörd

Jag prövade CS igen efter att ha avslutat spelandet för många år sedan. Installerade givetvis CS igen på nya burken och tänkte att här ska det testas!

Kort efter lite CS-lirande på nya burken ville jag slänga ut skiten genom fönstret samt samla alla finniga 15-åringar för en nyinvigning av Galgbacken!

på nån av dom här finns jag stundtals, på den markerade om 1min

SoilWorkEr

Bifogat

• shcs.jpg
    shcs.jpg
    214.1 KB · Visningar: 154
Jag prövade CS igen efter att ha avslutat spelandet för många år sedan. Installerade givetvis CS igen på nya burken och tänkte att här ska det testas!

Kort efter lite CS-lirande på nya burken ville jag slänga ut skiten genom fönstret samt samla alla finniga 15-åringar för en nyinvigning av Galgbacken!

Privata servrar så slipper man den skiten! :tummenupp

Också en anledning till att jag sluta.

För mig spelar det ingen roll om det är 1.6 eller source. GG eller deathmatch bara kul att lira med folk man "samtalar" med dagligen :D

Om nån kan detta med skapa server och fixa ett lösen som bara sh medlemar får tillgång till så vore det kul. hade jag kunnat det hade jag fixat en nu.

Last edited:
Back