Isracing utanför fönstret just nu!

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
En helt vanlig dag på kontoret blev plötsligt lite mindre vanlig med isracing på Östermalms IP...rakt utanför mitt fönster!
:yoparty

Ja det är stortävling där imorgon och på lördag! VM-semifinal tror jag min kompis sade.

Det hade varit coolt att se. Måste ju visa att intresset för denna typ av arrangemang är stort, även om jag tycker det varit coolare med supermoto rejs i kungsträdgården eller så ;)

Men jo, på lördag får man väl gå iaf. Fredag, tveksamt.

Det ska vara om Barrett kör isf... :hihi

Motar du undan funktionärer o ordningsvakter så smiter jag ut på banan med skrället :yoparty

Last edited:
Det hade varit coolt att se. Måste ju visa att intresset för denna typ av arrangemang är stort, även om jag tycker det varit coolare med supermoto rejs i kungsträdgården eller så ;)

Men jo, på lördag får man väl gå iaf. Fredag, tveksamt.

Ok! Jo jag håller med. Jag borde gå för att visa stöd för arrangemanget. Dessutom har jag aldrig sett riktig isracing live.
Det är nog lördag som gäller för mig också isf.

Motar du undan funktionärer o ordningsvakter så smiter jag ut på banan med skrället :yoparty

Perfekt! Jag streakar framför sponsorläktaren, det brukar dra åt sig samtliga funktionärer.

Fy satan vad det går undan! Mycket bakhjulsåkning också :)

Last edited:
Ok! Jo jag håller med. Jag borde gå för att visa stöd för arrangemanget. Dessutom har jag aldrig sett riktig isracing live.
Det är nog lördag som gäller för mig också isf.

Perfekt! Jag streakar framför sponsorläktaren, det brukar dra åt sig samtliga funktionärer.

En av livets höjdpunkter är när man ser isracing live första gången,
man är helt säker på att alla fyra förarna koimmer att dö i första kurvan

AAAAH! Nu börjar kärringarna på jobbet klaga på ljudnivån...fan vad de förstör upplevelsen :mad:

sitter en reklamaffisch på busshållsplatsen utanför min port, man köper tydligen biljetter på www.ticnet.se. Ena dagen var det 17:00, andra 19:00. nu kommer jag såklart inte ihåg vilken dag och vilken tid. lär framgå på ticnet :)

sitter en reklamaffisch på busshållsplatsen utanför min port, man köper tydligen biljetter på www.ticnet.se. Ena dagen var det 17:00, andra 19:00. nu kommer jag såklart inte ihåg vilken dag och vilken tid. lär framgå på ticnet :)

http://www.getingarna.com/senastenyttis08.htm

/J

En av livets höjdpunkter är när man ser isracing live första gången,
man är helt säker på att alla fyra förarna koimmer att dö i första kurvan

Kan tänka mig det! :) Såna nedlägg som förekommer i isracing torde ju kräva en viss kurvhastighet! :hihi

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...