isracing i morgon onsdag

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
vi börjar hemma hos dr med en panna lut kl 17,00 sedan drar vi oss vidare så vi är vid stadion ca kl 18,00 för att få lite racing humör i oss..

OK vilka är på

1,blom
2,
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10,

vi börjar hemma hos dr med en panna lut kl 17,00 sedan drar vi oss vidare så vi är vid stadion ca kl 18,00 för att få lite racing humör i oss..

OK vilka är på

1,blom
2, Erik (kan tyvärr inte fika innan...)
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10,

Jag kommer till fikat men isrejsingen vetifan. Bilen står på pallbockar i garaget IGEN och jag borde nog lägga ner lite energi på att få snurr på skiten.
1,blom
2, Erik (kan tyvärr inte fika innan...)
3, Stefan (kanke)
4,
5,
6,
7,

Tror jag hoppar isracingen, men fika håller jag givetvis med innan som utlovat. Behöver bara veta om ni kommer, så jag kan sätta Linda i arbete med bakningen!

Kjelle skrev:
Tror jag hoppar isracingen, men fika håller jag givetvis med innan som utlovat. Behöver bara veta om ni kommer, så jag kan sätta Linda i arbete med bakningen!

Jag borde kunna svänga förbi för en fika, ingen isracing för mig.

tack för ikväll stefan och erik, det var riktigt trevligt... och fan vilken gubbe det var :tummenupp så ska jag oxå vara när jag är 85 ;)

blom skrev:
tack för ikväll stefan och erik, det var riktigt trevligt... och fan vilken gubbe det var :tummenupp så ska jag oxå vara när jag är 85 ;)

det var mycket trevligt, ni andra missade en kul kväll

Hur fasen kunde vi missa varann. Vi stod under taket på norra sidan och drack öl och åt kebabrullar så såsen sprutade. Hamnade sen på Kellys och gick inte förnns de slängde ut oss. Ajaj i huvet igår.....

85-åriga gubben regerade :fakta Som vanligt. Han har kört varje år jag varit och kollat. Posa regerade en del oxå. Österrikaren med KF-hojen regerade rätt bra i depån efteråt när han stod och halsade jäeger oxå. Jag regerade en hel del. Bruden som klotade Österrikarens hoj regerade INTE.

*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back