Isr

• Thread starter Thread starter moddlaren
  • Start date Start date

moddlaren

Guest
Hej

Jag är ju en person som starkt förespråkar att firmor som inte leverera snabbt bra kvallite och har ett bra sätt mot kunder oavsett om man fysiskt eller via internet handlar av dom bör försvinna..

ISR är en svensk firma som definitivt går mot den svenska strömmen av noncharlans mot kunder.

Jag faxade in beställning på dom bromsskivor jag skulle ha customtillverkade då jag kör med gasgas motard fälgar på min Yamaha Yz250/360Wr,, 6 DAGAR:yoparty:tummenupp efter faxet gick iväg så låg mina skivor på posten 6 DAGAR!!!!!

Detta är fanimej service på riktigt hög nivå och det är därför jag skriver detta och som grädde på moset är det BILLIGT också, skriver inget pris då jag inte vet hur prissättning på custom skivor brukar vara men mitt pris motsvarar dom massproducerade skivorna från asien.

SÅ Tack ni på ISR för en jäkligt bra genomförd leverans det blir garanterat flera rätt så snart.

MVH moddlaren

Berodde nog på att du använde faxen. Fax är fina grejer, stoppa i ett papper så kan det komma ut ett papper på andra sidan jordklotet, facinerande:)

Berodde nog på att du använde faxen. Fax är fina grejer, stoppa i ett papper så kan det komma ut ett papper på andra sidan jordklotet, facinerande:)

Ja,numera är det nog bara ISR som fortfarande pysslar med teleportering:tungan

Annars måste jag hålla med TS,grym service.
Jag råkade glömma en faktura på ca 6000kr i någon månad,när jag hittade den så ringde jag så klart
Direkt för att förklara mig och för att slippa ev extra avgifter.
Det visade sig inte vara några som helst bekymmer,inga sura miner där inte!
Tur kanske att de inte är speciellt digitala.

ISR är en svensk firma som definitivt går mot den svenska strömmen av noncharlans mot kunder.
Blev nästan ett syftningsfel där va?
Jag läste det iaf först som att du menade att dom strävar mot nonchalans. Nåväl, du menade det ju som positiv kritik!

Jag har också bara bra erfarenheter av ISR. Visserligen är min enda köperfarenhet ett köp av en bromsslang. Men dom gör häftiga grejer, och Acke verkar vara en härlig farbror.

Acke mfl där borta står för något som tyvärr kommer dö ut..kundservice..
finns mycket jag skulle kunna köpa på nätet men ska jag ha bromsgrejer så går jag raka spåret till ISR !

Last edited:
Jag pyntade 5000:- för ett par skivor till en Gixxer, det är nästan samma pris som om jag skulle köpa Galfer eller nåt på eBay.
Dock var de inte så snabba med mina skivor, tog väl 3 veckor drygt efter ett par påstötningar.
Men de har stenkoll på modeller och allt, så det är inga problem om man inte har riktig koll själv.

Aldrig Någon som berättar pris. Vad kostar grejerna egentligen?

Här? :tummenupp

http://www.isr-brakes.se/products/ISR_Price_List.pdf

Det går också att ringa och prata med Acke eller någon annan på företaget!

Specialtillverkade saker är naturligtvis dyrare än massproducerat men allt är inte special utan finns i prislistan ovan. Personligen tycker jag det är betydligt mer prisvärt med ISR än Kinaproducerat. :)

Sedan är det så, som hos de flesta firmor, att man ibland av olika anledningar kan få ett bättre pris, men det skriker man inte om för då får man inte det nästa gång...:D

*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...