Har monterat ihopa hjulen nu.. men tycker inte jag får den där riktiga känslan mellan grepp och ok..
Har magura radial pump och 6kolvs oket..
Man ska väll ha oket "upp och ner" dvs luftningen uppåt och sen lufta på båda skruvarna...
När man snurrar hjulet och bromsar så bromsar den.. men den riktiga känslan är där inte.
Har magura radial pump och 6kolvs oket..
Man ska väll ha oket "upp och ner" dvs luftningen uppåt och sen lufta på båda skruvarna...
När man snurrar hjulet och bromsar så bromsar den.. men den riktiga känslan är där inte.

