.iso fil?

Basisten

I swear to drunk i'm not God ociffer!!!!
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Svarta faran
min polare har ett litet problem, han ladda ner photoshop cs2 nyss och den var en .iso fil och hur gör man då lättas så att man kan installera programmet? måste man rippa om .iso filen till ett annat format?

//trelleborgaren

absolut lättast är väl att använda typ deamontools elr alcohol 120 för att mounta .iso filen där

annars är det "bara" att packa upp den med winrar och sedan leta rätt på startfilen ....brukar heta .exe

trelleborgaren skrev:
2083297 min polare har ett litet problem, han ladda ner photoshop cs2 nyss och den var en .iso fil och hur gör man då lättas så att man kan installera programmet? måste man rippa om .iso filen till ett annat format?

//trelleborgaren

Antingen bränner du ner det på en skiva med nero, eller också sliter du ned daemon tools från http://www.daemon-tools.cc och "mountar" ison. Då får du en extra virtuell cd i datorn som du kan starta ison ifrån.. typ =)

edit: argh.. jag kom tvåa ;)

Easy_Mike skrev:
2083316 absolut lättast är väl att använda typ deamontools elr alcohol 120 för att mounta .iso filen där

annars är det "bara" att packa upp den med winrar och sedan leta rätt på startfilen ....brukar heta .exe

kan man packa upp .iso fileer med winrar? då e det inga problem :banana

tack så mycket för hjälpen gubbar

Edit: Vad sen jag var...
Kan man packa upp ISO:s med winrar??? :va
Daemon Tools är din bäste vän!

Last edited:
Gothmog skrev:
2083346 Edit: Vad sen jag var...
Kan man packa upp ISO:s med winrar??? :va
Daemon Tools är din bäste vän!
NEJ, deamon tools är läskigt, den har en massa bakgrunds processer som ma inte får reda på finns, kör alcohol istället.

-Rosen- skrev:
2084222 NEJ, deamon tools är läskigt, den har en massa bakgrunds processer som ma inte får reda på finns, kör alcohol istället.

Vad är det för mystiska bakgrundsprocesser? :confused:

Xyron skrev:
2084764 Vad är det för mystiska bakgrundsprocesser? :confused:
det är ju det som är det mystiska :rolleyes: nä men seriöst så det finns grejer i iaf gamla deamon som verkar skumt. tyvärr så kostar alkohol och det känns osäkert att tanka ett sånt program på en torrent sida.
btw, jag lider av paranoia

-Rosen- skrev:
2084770 det är ju det som är det mystiska :rolleyes: nä men seriöst så det finns grejer i iaf gamla deamon som verkar skumt. tyvärr så kostar alkohol och det känns osäkert att tanka ett sånt program på en torrent sida.

Ok :pannkyss

Jag kör iaf med nya daemon..

-Rosen- skrev:
2084770 det är ju det som är det mystiska :rolleyes: nä men seriöst så det finns grejer i iaf gamla deamon som verkar skumt. tyvärr så kostar alkohol och det känns osäkert att tanka ett sånt program på en torrent sida.

fegis

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!