Isle of Man

helt sjukt asså! jag tycker ändå att 280 på motorvägen e fort, de e ju vad dom här snubbarna gör på annars 50 vägar som de ser ut. måste vara rätt grymma chaffisar för den där tävlingen

helt sjukt asså! jag tycker ändå att 280 på motorvägen e fort, de e ju vad dom här snubbarna gör på annars 50 vägar som de ser ut. måste vara rätt grymma chaffisar för den där tävlingen

Dom har nog kört "en del" ja....
Gillar hoppen med hojarna...

Man tror ju för fan inte ens på det ögat ser.. :Bugar Herre mig j***ar va dom vrider på....

Det är med skräckblandad förtjusning jag ser sånt här, det är ju onekligen mycket mycket farligare än en tävling på bana, men mycket mycket roligare att se på också.

Kan vi inte gemensamt köpa den där kobben och bygga om den?

Riva alla stenmurar, avverka alla träd och vaddera allt i närheten av banan och göra en gigantisk campingplats på innerplan?

Sen enkelriktar vi, inför bilförbud samt fri fart och säljer veckokort.

Riva alla stenmurar, avverka alla träd och vaddera allt i närheten av banan och göra en gigantisk campingplats på innerplan?

Grym idé, sen när det är gjort tar vi och förser vägen med en massa grus och lera så har man en riktigt FET grusväg där man inte åker in i ett träd när man trillar :banana

När börjar vi? :)

Ja det är högsta drömmen att stå på startlinjen där!!!

Och i år ska Mats "Troubleman" Nilsson köra både Supersport och Superbike klasserna:)
Ifjol körde han Supersport i team med John McGuinness. I år är Hondan utbytt mot en Yamaha R6 -09 och en Yamaha R1 -08. Troubleman ska i år köra för Team Black Horse Finance med Ian Lougher.

Ska följa Mats i årets Isle of Man TT, ifjol blev han bästa rookie i Supersport klassen då han körde in på en åttondeplats:tummenupp

Back