Isle of Man TT Viasat sport motor

Sitter och kollar nu,,,,,,,,,,, vilken del av hjärnan har de stängt av inna start kan man undrar.
Är det de där killarna som kallas för MÄN?:yoparty Och tjejer fick jag se.

Last edited:
En timme Isle of Man efter MotoGP-tävlingen idag. Hoppas de kör lite varje dag nu under tävlingarna.

Ikväll klockan 23:00 sänder Viasat Motor det tredje programmet från årets Isle of Man TT. Isle of Man är ett måste innan man kilar vidare, rekommenderas varmt! Flög över ifjol, nästa gång hade det vart roligare att köra mc dit.

Det finns inga ord som kan beskriva Isle of Man. Låter otroligt klyschigt men det är nog en klyscha som aldrig tidigare stämt så väl;)

En "tråkig" grej som jag tycker är att man i år infört maxfart i depån. 60km/h.. Fram till ifjol var det fri fart även i depån:D:Bugar
Förarna var iofs tvungna att stanna och sätta ner en fot innan de körde vidare in till depån, men det var coolt att se de wheelia in i depån för att tanka:banana

Har nog aldrig varit så lycklig tidigare i hela mitt liv som när jag var på Isle of Man. Att få åka runt banan med Mats Nilsson i bil, glassa omkring i depån, bo i depån (granne med McGuinness) och få prata och hälsa på de här galningarna. Helt otroligt!

Ni som köpt 2009 års utgåva av Isle of Man TT från Dukes får inte missa när jag går snett bakom Valentino Rossi och ser ut som en livvakt från 80-talet:D

Kan vi inte bygga om Åland till Nordens Isle of Man?:D

Ett härligt klipp från 2009: http://www.youtube.com/watch?v=KTGbEZoEbtQ

Last edited:
Bästa stället på jorden. Var där -04 och lade några varv. I en, öhh, högerstyrd Mondeo diesel. Om ni inte har Viasat så rekommenderas www.iomtt.com, gå till TT Live för webradio och leaderboard.

Chefskirurgen på ön brukar öppna med: "May I please ask all visiting bikers to wear leathers while riding so I can find all parts in case you crash". Vad han gör på fritiden? Bygger hopplösa dragracinghojar med typ gamla BSA-motorer som drivkälla.

Last edited:
Galet,jag som tycker kinnekulles avåkningszoner är kass blir rädd när jag ser dom! :)

Viasat motor blir bara bättre och bättre,tar dom in wsbk så är kanalen nära perfektion!

Henrik

Vi har bokat IoM TT 2011, för tredje gången nu, och det är den ultimata upplevelsen vad gäller road racing.
Hoppas att vi ses där:tummenupp

Har oxå kollat på dom där galningarna i helgen. FI FAN alltså!! :)

Man får ju verkligen rysningar. HELT galet!! :tummenupp

Väcker liv i färskaste isle of man tråden,har man tråkigt så finns det 4st avsnitt att ladda hem från årets tävling.
HD Theater Isle of Man TT 2010 finns bla på piratbukten.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT