Isle of man TT 2004

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1
Äre nån som har den videon? Nån recension?

Vet inte om den nånsin gick på EuroSport.

Det visades på Eurosport, men dagtid mitt i veckan eller nåt sånt har jag för mig. Ska leta och se om jag har det inspelat fortfarande eller om det rippades (kan iofs ha blandat ihop ripparna med 2003 års TT - mitt minne är bra, men ruttet :) ).

Swedie skrev:

såg bsb-04 förra väckan !!! bättre racing går inte att få tag på :yoparty
satt å rös hela filmen igenom !!!
mvh tobbe

Swedie skrev:

Jag har filmen (DVD) o tycker den e helt ok! Gillade ju själv iofs twinnarna i 2003-upplagen...bara R4:or 2004...men det lär väl iofs göra frågeställaren nöjd... :D

"Som vanligt" tappar man ju intresset halvvägs in i filmen...efter 2*1000cc klasser samt 2*600cc klasser känns 125cc, 400cc o sidovagnar sådär kul...

Svårt annars att ge nåt betyg...men tycker den är minst lika bra som 2003 upplagan (om nu det är till nån hjälp)...

Japp

Swedie skrev:

Jag har den, och den är godkänd eller ja den är värd att köpa! :tummenupp
Har man de innan måste man ju ha den här med!

icemanjoakim skrev:
fan tobbe, ska du köra suzuki nästa säsong?
blir det superbike & fightas mot adrian o co?
trevligt, välkommen i klubben!;-)

joakim

japp ! sitter å kollar på bsb å lär mig en himmla massa fula omkörnigar och mycke mer :hihi

Swedie skrev:
jahå, vem har det bandet då? vill se!
Jag har den på DVD och skickar den till dig per post om jag får ditt namn och adress.
Mot att du givetvis skickar tillbaks den när du är klar.

rookie skrev:
Jag har filmen (DVD) o tycker den e helt ok! Gillade ju själv iofs twinnarna i 2003-upplagen...bara R4:or 2004...men det lär väl iofs göra frågeställaren nöjd... :D

"Som vanligt" tappar man ju intresset halvvägs in i filmen...efter 2*1000cc klasser samt 2*600cc klasser känns 125cc, 400cc o sidovagnar sådär kul...

Svårt annars att ge nåt betyg...men tycker den är minst lika bra som 2003 upplagan (om nu det är till nån hjälp)...

jag måste fatta fel... men finns det en 125a klass i IoM??? :va

så grymt tufft! vad krävs för att få köra där? jag har laddat ner alla filmer det går att få tag på genom länkar på SH.. är det nån som sitter på nån hemma som vill tanka över den?

Oj, VM i trådlyftning här....

Usch, var det bara jag som tog illa vid mig när jag läste Jocke's svar i tråden. Observerade inte att det var en gammal tråd först... :(
Brrrr....

För att svara på frågan så finns DVD'n att köpa här ---> ( http://www.amazon.co.uk/exec/obidos...96027/sr=1-6/ref=sr_1_9_6/202-6832382-7437459 ).
Har precs fått hem "TT Circuit Guide" på DVD från Amazon.com, och beställt 2003 års sammandrag. £12 är ju billigt! :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN