Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För ett par minuter sedan fick Björn starttillstånd av tävlingsläkaren! Supersport startar 10.45 lokal tid. Kanonväder! Det blir varmaste dagen här sedan vi kom i torsdags. Just nu inga moln och en aning vind. Ser bra ut.
Jag skall försöka rapportera så gott jag kan. SST är Sulby Speedtrap GST Grand Stand Speedtrap. Dessutom får ni stå ut med spontana förkortningar och en och annan felstavning...
BG startar på plats 27 med startnummer 40. Blå siffror på vit botten.
Ni som är på Ön...ett tips, Live timing slukar rätt mycket MB i mobilen har jag märkt. Kan bli superdyrt med svenskt SIM-kort.
Jag planerar för nytt inslag (item) här på tråden för varje varv. Tävlingen är fyra varv med depåstopp efter två varv.
Bara sista varvet blir alltså med flygande start- och målgång. BG säger att stående start kostar cirka 10 sek. Depåstoppen brukar ta drygt 40 sek. Nu spelas nationalsångerna. God Save The Queen (UK) och O Land Of Our Birth (IoM).
BG:s pers just nu på ett varv är 120,794.
Tid 18,44.463.
En halvtimme till start! S P Ä N N A N D E!!!
tror inte att rekordet ryker...Frågan är om banrekordet ryker i SS idag
Gary Johnson har problem att få igång Trajan efter depåstoppet och lär tappa mycket på det.
Hutchy hade 12 sek vid grandstan efter 2 varv mot M Dunlop och Dean Harrison 10 sek bakom MD
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten