Video Isle of man-klipp

Jackiechan

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2011
Hoj
zx10r 2011
Sökte lite men hittade inte denna filmen på forumet. De flesta har säkert sett den eller liknande klipp från Isle of man, men jag tycker denna är grymmast och är sjukt imponerad av dessa grabbar! Stor respekt till denna sorts körning på avstängda vägar.

Enjoy!

Gammalt klipp. Inget från IOM TT 2012 var med i klippet. Hittar inte IOM TT 2012-tråden, finns den?:va

Helt OTROLIGT... men fyy faan -jag har aldrig sett det innan när killen vid 1.34 kör igenom eldhavet.. :va
Hela det här racet är otroligt. Tänk om man kunde få till ngt sådant häromkring:Bugar
men politiker, tillståndsgivare, NEJ-sägare och annat löst pack skulle bli alltför förfärade :arsele
....så jag kör lite så här utan att ha frågat innan :rolleyes: ser det själv mest som civil olydnad -för det verkar som om allt är för
jävla stelt och svårt med allt om mest allting tycker jag... lite för mycket sirap överallt mer eller mindre :dummer
...men det är väl bara jag som är dum.. men de flesta ute på vägarna verkar tro
det GÅR att bromsa sig ur en uppförsbacke.. som en rolig kvinna sa en gång :tungan

Last edited:
om ni gillade klippet så kan jag rekomendera er att kolla på filmen tt 3d closer to the edge
den är riktigt bra :tummenupp

Fattar inte att det finns så många som ställer upp i dom där rejsen, riktiga hårdingar...elller idioter...men det är imponerande och se hur j..vla fort man kan köra på såna där vägar!:Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT