Isle of Man 2022

Jag har kabel från dator till TV.
Mer iformation om Chromecast och smart TV finns under "Help" längt ner på startsidan.

Last edited:
John McGuiness (50 år ung) är tillbaka på Honda i år i Superbikeklasserna, han lär inte ha med segern att göra men skall bli kul att se hur han gör ifrån sig. Banan kan han ju…

Jag har kabel från dator till TV.
Mer iformation om Chromecast och smart TV finns under "Help" längt ner på startsidan.
Ahh, jag klickade inte bort cookievarningen så jag såg inte att det fanns en "help" sida.

Sammanfattningsvis, det kan fungera på min Samsung smart TV, vilket betyder att det inte kommer att fungera för ingenting har hittils fungerat på den.

Det går att Chromecasta, men dom garanterar det bara om man har Chromebrowswer med extension (men det brukar funka för mig ändå)

Nåja, vi får väl se om jag är sugen när det blir dags, då testar jag

När jag läser om "Supported browsers" så ser jag att jag inte kan se programmen.
Jag vill kunna använda mobilen eller plattan, och min Macbook är för gammal så den stöds inte.
Så det blir inget TT i år då.
Tur att man varit där IRL.

När jag läser om "Supported browsers" så ser jag att jag inte kan se programmen.
Jag vill kunna använda mobilen eller plattan, och min Macbook är för gammal så den stöds inte.
Så det blir inget TT i år då.
Tur att man varit där IRL.
Med 99% säkerhet funkar det i din browser ändå, det är bara att dom inte har testat just den kombinationen.

Alla videostreamingsiter borde lägga upp ett gratis testklipp, "Kan du se det här, kan du se betalmaterialet också"
Då kan man ju testa om det funkar att casta till Tv och sådant också
Jag hade lite trassel med WRC+, men det funkar nu, även om gränssnittet är gräsligt.

Att det inte går i telefonen beror på DRM står det, då går det helt säkert inte.

Back