Isle of Man 2017

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Min lur fungerar över hela världen. Konstigt va? :D


Telia har fördelar och nackdelar. En fördel är hyfsad täckning utanför storstäderna i Sverige. Det gillar jag som brukar vara långt norrut också.

Att jag får köpa ett lokalt SIM-kort på IoM stör mig inte. Särskilt inte nu när jag är förberedd. Jag har inte varit över hela världen så jag kan inte uttala mig om fler ställen den inte fungerar på. Här tror jag bara det beror på att några på nämnda företag inte har riktig koll bara...

Jag växte upp i en tid där vi kunde både resa och träffas utan att ha medhavd telefon så jag upplever inte problemet som särskilt stort...
 

Majk de Bajk

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Ort
TÄBY
Hoj
ZX10R -08
Det fanns ett fraktfartyg som gick mellan Göteborg och Immingham, inte billigt... och svårt att boka.
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
.....

På lördagen efter TT't så brukar dom köra Southern 100 på södra ön utanför Castletown, mycket roligt att titta på..

/ Micke

Southern 100 går i juli och är en av dom 5 stora internationella roadracen i UK.

Racen som går innan och efter TT heter Pre-TT och Post-TT races. Är samma klubb och på samma "Billown" bana som Southern 100 racet som går på några veckor senare :)

Pre-TT är väll mera ett classic event och Post-TT är väll mera ett med mindre hojar mellan 125-600. Southern 100 har sen alla "moderna" klasser mellan 125-1000cc och sidvagnar.
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top